


Planul de marketing pentru municipiul București în domeniul turismului pentru perioada 2011-2015 va fi furnizat Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului în 9 săptămâni, de către consorțiul Detente Consultants SAS/ Detente Consultants S.R.L. Ministerul Turismului a anunțat pe 7 iunie semnarea contractului pentru realizarea planului de marketing al Bucureștiului, cu consorțiul menționat.
Contractul se va derula pe o perioadă de 9 săptămâni, la finalul cărora compania selectată va oferi Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului un Studiu de marketing – plan de marketing pentru București, format din două produse:
• Planul strategic – definește strategiile generale de marketing, strategia de poziționare, portofoliul de produse, publicul țintă, piețele geografice, distribuția și modul de comunicare;
• Planuri operaționale – pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul București ca destinație turistică, precum și un plan operațional integrat. Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de execuție și vor descrie structura, precum și sistemul participativ de operare a planurilor.
Consorțiul DETENTE CONSULTANTS SAS/DETENTE CONSULTANTS S.R.L. a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului București în urma unei proceduri de achiziție publică (cerere de ofertă), în cadrul căreia a fost singurul ofertant.
Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional, axa 5, operațiunea Crearea unei imagini pozitive a României ca destinație turistică prin definirea și promovarea brandului turistic național.