Bucureştiul va avea un plan de marketing turistic

Bucureştiul va avea un plan de marketing turistic
person Horeca
access_time_filled

Planul de marketing pentru municipiul București în domeniul turismului pentru perioada 2011-2015 va fi furnizat Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului în 9 săptămâni, de către consorțiul Detente Consultants SAS/ Detente Consultants S.R.L. Ministerul Turismului a anunțat pe 7 iunie semnarea contractului pentru realizarea planului de marketing al Bucureștiului, cu consorțiul menționat.

casapopor

Contractul se va derula pe o perioadă de 9 săptămâni, la finalul cărora compania selectată va oferi Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului un Studiu de marketing – plan de marketing pentru București, format din două produse:
•    Planul strategic – definește strategiile generale de marketing, strategia de poziționare, portofoliul de produse, publicul țintă, piețele geografice, distribuția și modul de comunicare;
•    Planuri operaționale – pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul București ca destinație turistică, precum și un plan operațional integrat. Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de execuție și vor descrie structura, precum și sistemul participativ de operare a planurilor.
bucplinMinisterul Turismului va pune la dispoziția consorțiului, Masterplanul național pentru turism 2007-2026, rezultatele cercetărilor și rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului național de turism și alte informații necesare fundamentării planului de marketing. „Acesta va lua în considerare liniile strategice menționate în masterplanul de turism și va stabili obiectivele, strategiile și tacticile de marketing de urmat în diferite piețe-sursă, în vederea creșterii în mod substanțial a numărului de sosiri de turiști în capitală”, se arată în comunicatul de presă emis de MDRT.
Consorțiul DETENTE CONSULTANTS SAS/DETENTE CONSULTANTS S.R.L. a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului București în urma unei proceduri de achiziție publică (cerere de ofertă), în cadrul căreia a fost singurul ofertant.
Valoarea contractului este de 101.952 euro inclusiv TVA. Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Regional, axa 5, operațiunea Crearea unei imagini pozitive a României ca destinație turistică prin definirea și promovarea brandului turistic național.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302