China depaseste Europa si Statele Unite in privinta business travel

China depaseste Europa si Statele Unite in privinta business travel
person Horeca
access_time_filled
China depaseste Europa si Statele Unite in privinta business travelUn sondaj unic pentru calatoriile de business, al Global Business Trends in the Third Millennium, comandat de Marriott Hotels & Resorts in patru mari economii ale lumii, a indicat faptul ca 2010 este anul de tranzitie de la pesimism la increderea sporita in revenirea economica. Mai mult de 60% din cei 1.207 respondenti din patru tari sunt de acord ca business travel este esential, iar 75% din chinezi planuiesc sa calatoreasca mai mult in interes de serviciu. Principalele caracteistici ale studiului au aratat ca numai o treime din oamenii de afaceri intervievati din SUA (35%), Marea Britanie (33%) si Germania (33%) sustin ca economia tarilor lor este pe un trend ascendent de revenire. China este exceptia, astfel 81% din respondenti au spus ca economia tarii lor se va îmbunatatii considerabil. 66% din chinezii care calatoresc in interes de serviciu planuiesc sa-si schimbe locul de munca. Asemanator gandesc si britanicii, 51% din ei asteapta ca economia sa-si revina pentru a-si gasi alt loc de munca.

china_photo_travel_guide
Majoritatea respondentilor au sustinut faptul ca business travelul da companiilor si carierelor lor competitivitate. 9 din 10 oameni de afaceri sustin ca business travelul este important pentru a-si atinge obiectivele, la chinezi proportia care sustine acest lucru este de 96%. Calatoriile de afaceri sunt percepute de respondentii din intreaga lume ca“incantatoare”, iar 68% chinezi si 54% americani le-au descris si ca fiind relaxante. Beneficiile calatoriilor business sunt: o mai buna intelegere a clientilor, 89% americani si englezi, 91% chinezi si 72% din germani sunt de acord cu acest aspect; invatarea valorilor si obtinerea unei perspective globale, competitivitate. Mai mult de 60% din respondentii din cele patru state au spus ca relatiile pe care le dezvolta in calatoriile in interes de serviciu le ofera prestigiu si un statut deosebit printre prieteni si colegi. in ceea ce priveste calatoriile business de anul viitor, 63% din chinezi au spus ca vor calatori mai mult, fata de 22% americani, 26% britanici si 20% germani. Peste jumatate dintre respondentii din fiecare tara a declarat ca leisure travel a devenit o necesitate in aceste vremuri, in detrimentul luxului. Astfel, majoritatea participantilor la studiu au spus ca pot sa balanseze cu succes munca si activitatile de timp liber cand se afla intr-o calatorie de afaceri. Prioritatea privind eticheta profesionala difera in statele participante la studiu, astfel 28% din americani considera telefonul mobil indispensabil si o numesc prioritate esentiala. 29% dintre britanici considera respectul fata de personalul companiilor aeriene si cel hotelier foarte important. 33% dintre chinezi spun ca este important momentul cand trebuie sa aiba conversatii de complezenta cu ceilalti calatori, iar 28% din germani considera ca reducerea sunetului televizorului sau zgomotului intr-un hotel este o prioritate. Calatoriile ecologice incep sa faca parte din cerintele consumatorilor, iar unitatile de cazare eco-friendly sunt considerate o necesitate de catre majoritatea respondentilor, dar mai ales din China, unde 83% din oamenii care calatoresc in interes de afaceri au spus ca eforturile de sutenabilitate sunt importante.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302