Marriott Bucureşti a deschis al doilea JW Steakhouse din Europa

Marriott Bucureşti a deschis al doilea JW Steakhouse din Europa
person Horeca
access_time_filled

Marriott București a deschis al doilea JW Steakhouse din Europa

Hotelul JW Marriott din București a inaugurat al doilea restaurant JW Steakhouse din Europa, după cel din Londra, în urma unei investiții de 1.5 milioane de euro. Vechiul restaurant Cupola al hotelului a fost transformat în noul Steakhouse, în decursul a 6 luni și își propune să „creeze un nou standard pe piața restaurantelor din România”, potrivit directorului general al hotelului, Iagel Porecki.

restaurant marriott

Noul restaurant are acum o capacitate de 240 de locuri și este deschis pentru mic dejun și cină, în fiecare zi, iar duminica pentru brunch.

JW Steakhouse este un concept de restaurant al lanțului hotelier Marriott International care operează în 70 de țări, peste 3500 de hoteluri. În România se inaugurează al doilea JW Steakhouse din Europa, primul fiind deschis anul trecut la Londra.

restaurant marriott 2

Noul local își propune sa creeze un nou standard pe piața restaurantelor din România, atât în ceea ce privește calitatea preparatelor dar și în cea a serviciilor, potrivit directorului general al hotelului, Iagel Porecki.

„În acest spirit o să remarcati in JW Steakhouse, alături de o selecție impresionantă de vinuri din toată lumea, un Bourbon Bar unic, un Cigar Lounge ultradotat și o zonă de „private dining” special concepută pentu a asigura clienților noștri cel mai elegant ambient pe care și-l pot dori de la un restaurant. Suntem convinși că acest restaurant va deveni în scurt timp un reper major pe piața restaurantelor din România”, a declarat Directorul General al JW Marriott.

restaurant marriott 3

Tot ce este reprezentativ pentru un adevărat American Steakhouse este realizat până la cele mai mici detalii: bucătăria deschisă, meniul afișat pe două table uriașe, chiar deasupra bucătariei, ș.a  Friptura din carne de vită reprezintă centrul de greutate în jurul căruia gravitează întreg conceptul restaurantului.

meniu marriott

„Tocmai de aceea, carnea folosită în restaurant este de cea mai bună calitate și este importată din SUA și Marea Britanie. USDA Black Angus Choice Beef și Black Angus Aberdeen sunt cele două tipuri de carne din care se fac manual „cut”-urile zilnice de bucătarul sef. Carnea importată este supusă unui proces de maturare în mediu umed care începe în momentul sacrificării și care devine complet după 21 de zile. Carnea de porc, pește sau pasăre, dar și fructele de mare completează meniul astfel încât să acopere orice solicitare sau preferință culinară”, se arată în comunicatul de presă.

Hotelul JW Marriott operează 402 camere, 12  săli de conferințe, precum și restaurantele Cucina, Champions, Vienna Lounge, Pavilion Lounge și terasa de vară The Garden. Pentru 2012, repre­zen­tanții Marriott anun­ță modernizarea Champions.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302