S-a infiintat Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti

S-a infiintat Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti
person Horeca
access_time_filled

S-a infiintat Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti


Bucurestiul are incepand cu 21 octombrie 2010 o asociatie dedicata in intregime promovarii turismului din regiune. Asociatia de Turism a Municipiului Bucuresti isi propune sa aduca Bucurestiul pe harta turistica a capitalelor europene si vine in acest sens cu o serie de proiecte concrete, printre care „Cardul de Bucuresti”, „Sa ne cunoastem Capitala”, „Turism de refacere si tratament” si extinderea punctelor de informare turistica din Bucuresti. Asociatia s-a infiintat in baza parteneriatului public-privat dintre municipalitate si un numar de sapte organizatii private.

buc23

„Provocarea la care trebuie sa raspundem impreuna nu este de a schimba Bucurestiul, ci acela de a-l dezvalui. Potentialul turistic nu este cu nimic mai prejos decat al altor capitale europene, insa expunerea si promovarea punctelor de interes lasa de dorit”, se arata in comunicatul de presa emis de ATMB.

„Observam lipsa promovarii evenimentelor culturale, lipsa centrelor de informare turistica (in Bucuresti, incepand cu luna iulie 2010 Primaria Municipiului Bucuresti a deschis un astfel de centru, care insa nu poate raspunde cerintelor de program si de reprezentativitate). Este necesara deschiderea de noi centre in zonele de acces catre Bucuresti – Gara De Nord si Aeroporturi precum si in zonele centrale si pietonale”, se mai arata in comunicat.

imaginea-panoramica-si-universitatea-bucuresti1 (1)

Asociatia intentioneaza sa emita¾Cardul de Bucuresti” pentru toti cei care viziteaza capitala, prin care se asigura o serie de reduceri oferite de membrii sau partenerii ATMB. Cardul de Bucuresti este o modalitate de turism inteligenta si economica, prin gruparea serviciilor de transport si a accesului la diverse obiective de interes cultural: muzee, expozitii si alte manifestari artistice. Cardul va fi realizat printr-un parteneriat intre RATB, Metrorex, muzee, precum si alte organizatii interesate sa participe la proiect.

buc12

Un alt proiect propus de ATMB este „Sa ne cunoastem Capitala”, adresat elevilor din provincie, care vor beneficia de programe turistice cu costuri reduse, in Bucuresti. Proiectul „Turism de refacere si tratament” este un proiect de promovare a Bucurestiului ca destinatie pentru tratament si refacere.

Membrii fondatori ai Asociatiei sunt Primaria Municipiului Bucuresti, Camera de Comert si Industrie Bucuresti, Asociatia pentru Promovarea Obiectivelor Turistice, J’info Tours, Fundatia Comuniunea Internationala Romana, Danco Pro Comunicatio, C&I Com Serv.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302