Topul celor mai bune branduri de tara

Topul celor mai bune branduri de tara
person Horeca
access_time_filled

Topul celor mai bune branduri de tara

Ca in fiecare an, GfK Roper Public Affairs&Corporate Communications a dat publicitatii topul celor mai admirate tari din lume, realizat pe baza brandurilor de tara a 50 de state din intreaga lume. Statele Unite ale Americii ocupa pentru al doilea an consecutiv locul 1 in clasament.

statue_of_liberty_celendo

Studiul a fost efectuat intre 7 iulie si 4 august 2010 prin intervievarea online a 20.000 de adulti din 20 de tari, fiind luate in calcul situatia celor 50 de tari in sase domenii, respectiv exporturi, guvernare, cultura, populatie, turism si imigrare sau investitii.

in topul primelor zece cele mai bune branduri de tara, au intervenit cateva modificari fata de 2009. Astfel, Spania, pe locul 10 anul trecut, nu mai face parte din top 10, iar Italia a trecut de pe locul 6 pe 7. De asemenea, Franta a cazut de pe pozitia a doua pe a treia, locul acesteia fiind luat acum de Germania.

berlin buna

in ceea ce priveste Romania, tara noastra se situeaza abia in treimea inferioara a clasamentului. Punctele forte ale tarii noastre le-au reprezentat pacea si securitatea si protectia mediului inconjurator, iar exporturile au reprezentat cea mai slaba componenta de imagine pentru Romania. Tara noastra a obtinut totusi cel mai bun loc intre tarile latino-americane si cel mai slab loc intre cele est-europene.

Iata cum arata Top 10 al celor mai admirate tari din lume din 2010, luat in comparatie cu clasamentul din 2009.

Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM

Top 10 natiuni

2010 2009
1 Statele Unite Statele Unite
2 Germania Franta
3 Franta Germania
4 Marea Britanie Marea Britanie
5 Japonia Japonia
6 Canada Italia
7 Italia Canada
8 Elvetia Elvetia
9 Australia Australia
10 Suedia Spania si Suedia (la egalitate)

Sursa: 2010 si 2009 Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302