Trendurile pentru 2011 in industria turismului mondial

Trendurile pentru 2011 in industria turismului mondial
person Horeca
access_time_filled

Trendurile pentru 2011 in industria turismului mondial

 Euromonitor International, lider la nivel mondial pe informatii de piata, a lansat pe 8 noiembrie Raportul “Trendurile industriei travel la nivel mondial”  (World Travel Market Global Trends), pentru anul 2011. Raportul identifica astfel sapte tendinte la nivel mondial in industria travel pentru anul care vine, focusandu-se asupra a sapte regiuni, subliniind tendintele cheie in fiecare dintre ele: America de Nord, Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, America Latina.

Clipboard01

Lansarea ultimului raport Euromonitor International a avut loc pe 8 noiembrie, in cadrul celui mai mare targ de turism de turism din lume adresat specialistilor, World Travel Market, care isi inchide portile astazi, la Londra. Iata cele sapte regiuni analizate in cadrul raportului, cu tendintele pentru anul 2011, in fiecare dintre ele: 

America de Nord  – Deprivarea de vacante

Renuntarea la vacante si concedii este ultimul trend pentru managerii de afaceri din America de Nord, care isi Ãimping tot mai mult corpul la extrem. Avizi sa isi Ãimbunatateasca starea de sanatate si echilibrul intern, acestia dau buzna in statiuni balneare si in tabere de “revenire in forma”. Acest trend va duce in 2011 la inflorirea destinatiilor spa in aceasta regiune.

bora bora

Marea Britanie – Invazia investitiilor din Orientul Mijlociu

Multe companii din Orientul Mijlociu si-au exprimat interesul pentru brandurile din Marea Britanie, atat din domeniul hotelier cat si din cel travel. in momentul in care recesiunea economica a afectat sever cererea interna, fondurile provenite din Orientul Mijlociu au contribuit in mod pozitiv la expansiunea brandurilor de lux din UK, Londra ajungand lider in ceea ce priveste servciile de lux oferite calatorilor.

Europa – Aplicatii mobile de calatorie

Serviciile bazate pe tehnologia GPS, smartphone-urile revolutioneaza industria de turism din Europa. Calatorii de afaceri au fost primii consumatori care au adoptat tehnologiile de calatorii mobile datorita nevoii de a-si face rezervari ultimul minut. Cu aplicatii mobile care ofera servicii diverse, de la rezervarea de bilete de avion/check in, la ghiduri si informatii turistice, consumatorii de agrement vin si ei puternic din urma in ceea ce priveste folosirea acestor tehnologii. Evolutia“m-tourism-ului” se estimeaza a fi extrem de rapida.

smartphone

Orientul Mijlociu – Cursa pentru Irak

Industria turismului din Irak a fost sustinuta de cresterea economica regionala, caci majoritatea turistilor de afaceri sau celor caare vin aici in scopuri religioase sunt din Orientul Mijlociu. in plus, marii investitori din golf se aduna in Irak revitalizand turismul de afaceri si contribuind la revigorarea turismului de dupa razboi.

Africa – Turismul spatial

Turismul astronomic si cel spatial se dezvolta fabulos in Africa. Africa de Sud dezvolta tehnologie spatiala de clasa mondiala si devine totodata un centru major pentru Astronomie. in ofertele turistice se regasesc deja cursuri de astronomie sau telescoape in camerele de hotel. Exista aici o cerere mare pentru destinatiile cel mai potrivite pentru a observa cerul senin noaptea.

astronomie_7

America Latina – Destinatii turistice mai putin cunoscute

in America Latina exista o tendinta spre promovarea turismului interior, mergand mai departe de destinatiile deja consacrate, pentru a scoate la iveala destinatii mai putin “batute”. Cu un vast teritoriu, America Latina dispune de nenumarate zone neexplorate si punerea accentului pe acestea, va permite hotelurilor si companiilor aeriene sa vanda noi destinatii.

Asia – mizeaza pe… parfum

Brandurile de parfum au luat cu asalt piata din Asia oferind turistilor o experienta cu adevarat unica, declansand emotii si incurajand totodata loitalitatea de brand. Multe hoteluri mizeaza pe diferitele arome si parfumuri in atragerea clientelei, iar gasirea unui echilibru intre parfumurile si aromele naturale, originale si parfumurile fabricate va fi o provocare cheie pentru reprezentantii industriei travel.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302