Turoperatorul german ITS Reisen intensifică promovarea României în 2013

Turoperatorul german ITS Reisen intensifică promovarea României în 2013
person Horeca
access_time_filled

ITS Reisen intenționează să extindă, în anul 2013, promovarea pentru România, printr-o broșură dedicată țării noastre, distribuită în Germania, Austria și Elveția. Broșura va  prezenta destinații și produse turistice specifice României, care o diferențiază pe piața internațională de turism, anunță Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului. 

Delta Dunării, circuitele culturale, dar și turismul activ și în natură, manifestat mai ales sub formă de drumeții și activități de observare a florei și faunei, sunt principalele forme de turism care vor apărea în broșura dedicată României. Catalogul, care urmează să fie produs în această toamnă, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agenții care vând produsele ITS în Germania, Austria și Elveția. Totodată, România va continua să apară în catalogul „City Trips” al turoperatorului, cu destinații ca București și Sibiu.

peles

Promovarea României într-un catalog propriu urmărește evidențierea acelor experiențe turistice cunoscute în termeni de specialitate ca „unique selling points” ” cele care diferențiază oferta națională pe piața internațională de turism, care pot determina un turist să aleagă pentru vacanțele lor destinații românești în locul altora.

Decizia a fost luată în urma discuțiilor demarate de secretarul de stat Cristian Bărhălescu cu reprezentanții turoperatorului în luna august a.c., la Berlin, discuții continuate de MDRT în luna octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013.

itsreisenITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR și Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE. REWE ocupă locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcție de profit, și deține peste 2500 de agenții de turism proprii, în franciză sau în cooperare cu alte agenții de turism (precum Atlas Reisen, DER Reisebüro, DERPART, etc.), dar și agenții de incoming proprii în 13 țări.

ITS este unul dintre turoperatorii care au înregistrat creștere pe piață și care atrag turiști interesați de formele de turism caracteristice României, așa cum au fost ele identificate în studiile și documentele strategice realizate pentru MDRT în domeniu.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302