TUI a scos România din cataloagele tipărite

TUI a scos România din cataloagele tipărite
person Horeca
access_time_filled

TUI2Începând cu toamna acestui an, România nu mai apare în cataloagele tipărite de touroperatorul TUI, a declarat într-o conferință, Corina Martin, președintele ANAT, care a precizat că negocierile au fost purtate exclusiv între operatorul german și MDRT.
În anul 2009 MDRT a semnat un contract cu TUI pentru ca touroperatorul să revină din 2010 în România. Din 2006 grupul german a renunțat să mai aducă turiști în țara noastră și a scos din cataloagele sale de promovare stațiunile românești, nemulțumit de condițiile de cazare, prețurile mari practicate de hotelieri, zgomotul și lipsa curățeniei din localitățile destinații turistice.

„Reprezentații TUI ne-au anunțat că România nu mai apare în cataloagele TUI, dar apare în mediul online. Apare în produsele online scoase la vânzare de TUI. Nu mai este în catalogul tipărit, printat. Sigur că nu este bine, aici sunt discuții în care intervine MDRT”, a declarat președintele ANAT.
TUI1
„Evident că este un semnal negativ. Din punctul nostru de vedere, vrem ca în sezonul 2013 lucrurile să reintre în normal în relația cu TUI, astfel încât să dovedim că litoralul și, bineînțeles, restul destinațiilor românești, merită atenția cuvenită. Relația de negociere și de discuție este purtată exclusiv între TUI și MDRT”, a afirmat Corina Martin. Ea a adăugat că piața germană este considerată una tradițională pentru litoralul românesc.

„Dacă TUI s-ar retrage din România sigur că de aici încep foarte multe probleme, așa cum s-a întâmplat acum șase ani, atunci când a început acel scandal al plajelor”, a mai spus șefa ANAT. Cataloagele tipărite ale TUI au tiraje de milioane de exemplare și se distribuie în mai multe țări.

În 2010 când TUI s-a hotărât să promoveze România în cataloagele sale, Mădălin Măncilă, Business Travel Marketer, a spus că nu este mare lucru și se întreba la ce ne folosește acest tip de promovare precizând că provoacă iluzia unei mari relansări a României turistice.
Câteva argumente ale marketer-ului:

1. Faptul că vom apărea în catalogul TUI nu înseamnă că vom fi mai competitivi pe piața turistică.
2. Catalogul TUI nu investește în infrastructură, în hoteluri, în stațiuni etc.
3. Catalogul TUI nu este o garanție a raportului bun calitate – preț care lipsește cu desăvârșire de atâția ani.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302