Unilever Food Solutions – despre industria gastronomică

Unilever Food Solutions – despre industria gastronomică
person Horeca
access_time_filled

Studiul, realizat pe un eșantion de 3.500 respondenți, din 7 țări (SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia și Turcia), care iau masa în oraș cel puțin o dată pe săptămână, subliniază cea mai stringentă cerință a consumatorilor: transparența informațiilor despre mâncare. Cercetarea arată că 9 din 10 consumatori cer mai multe detalii despre mâncare atunci când iau masa în oraș, referindu-se la aspecte precum componența, sursa ingredientelor și siguranța preparatelor. Cine ar trebui însă să le ofere aceste informații? Majoritatea cred că operatorii de restaurante și cantine ar trebui să aibă această responsabilitate.

Primele 3 lucruri pe care consumatorii vor să le cunoască sunt: valoarea nutrițională, proveniența ingredientelor și modul de preparare. Clienții afirmă că informațiile nutriționale le-ar influența alegerile și ar putea astfel opta pentru preparate mai sănătoase. Aproximativ două treimi din cei intervievați au declarat că le-ar plăcea să găsească în meniu informații despre conținutul de grăsimi și de calorii. în prezent însă, informațiile nutriționale dorite de consumatori par să lipsească în toate țările participante la studiu, potrivit raportului.
Transparența informațiilor despre mâncare este așadar cea mai importantă nevoie a consumatorilor, dar și a întregii industrii gastronomice, potrivit primei ediții a raportului „Ce conține mâncarea dumneavoastră?”. Peste 90% din cei intervievați ar dori să existe mai multă transparență cu privire la proveniența produselor.
2
în plus, majoritatea persoanelor aspiră la un stil de viață mai sănătos, însă „puținele informații existente constitutie o barieră semnificativă în calea acestei aspirații”. Raportul evidențiază faptul că industriei gastronomice îi revine responsabilitatea de a oferi o rezolvare acestei situații. „Am realizat acest raport pentru a avea o perspectivă clară cu privire la ce gândesc și simt oamenii atunci când servesc masa în oraș”, a declarat Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader România.
Unilever Food Solutions este divizia specializată în soluții gastronomice a companiei Unilever și se adresează bucătarilor din 74 de țări, oferind ingrediente și servicii profesionale. Portofoliul din România cuprinde
câteva dintre cele mai cunoscute branduri globale, precum Knorr, Lipton și Hellmanns’s.

Unilever Food Solutions este în industria gastronomică încă din 1880. La nivel global, compania are 4.700 de angajați și cea mai mare echipă internă de bucătari din întreaga industrie.
Odată cu lansarea acestui raport, a avut loc și relansarea brandului Unilever Food Solutions, precum și lansarea a trei noi servicii marca UFS: „Your guests” —înțelegerea în profunzime a clienților, „Your menu” —Oferirea unor meniuri nutritive, sănătoase și profitabile și „Your kitchen” —Eficiența în bucătărie și dezvoltarea personalului.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302