Tarom lansează serviciul de check-in a la kiosk

Tarom lansează serviciul de check-in a la kiosk
person Horeca
access_time_filled

Compania aeriană Tarom își eficientizează serviciile de check-in și introduce în luna martie serviciul de check-in a la kiosk, care oferă pasagerilor posibilitatea de a efectua singuri formalitățile de înregistrare pe zbor (check-in), reducând astfel timpul de așteptare în fața ghișeelor de înregistrare. Serviciul este valabil pentru zborurile interne și internaționale operate de Tarom cu plecare din Aeroportul Otopeni și reprezintă prima aplicație de acest tip dezvoltată în limba română. Serviciul de check-in a la  kiosk va fi disponibil  de asemenea în 14 limbi de circulație internațională.

kiosk4

„Începând din luna martie a acestui an, prin implementarea acestui serviciu se va realiza o afluență constantă a pasagerilor către porțile de îmbarcare și se va reduce timpul de așteptare în fața ghișeelor de înregistrare”, se arată în comunicatul de presă emis ieri de Tarom. 
Pasagerii vor avea astfel posibilitatea să își aleagă singuri locuri în avion, pe baza biletului electronic, a cărții de identitate sau a pașaportului. În premieră, identificarea și înregistrarea se va putea efectua în baza cărții de identitate românești.
După ce au finalizat formalitățile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipări cartea de îmbarcare și, dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cală vor trebui doar să se prezinte la ghișeele TAROM „Baggage Drop-Off” din aeroport, pentru a preda bagajul de cală.
checkFiind într-un continuu proces de îmbunătățire a serviciilor, dorim ca prin aplicația check-in la kiosk să oferim pasagerilor Tarom un plus de confort. Considerăm că această facilitate va simplifica operațiunile de îmbarcare la aeroport pentru pasagerii noștri, care se vor bucura de singurul serviciu de acest tip în limba română și alte 14 limbi printre care amintim engleză, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, rusă” a declarat Viorel Vlădoiu, Director Operațiuni Sol TAROM.
Compania TAROM reamintește pasagerilor săi că aplicația de check-in pe Internet va reprezenta și pe viitor cea mai comodă metodă de înregistrare. Serviciul de check-in online este disponibil pentru toți pasagerii TAROM care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere – AIR FRANCE, KLM și AIR EUROPA și operate cu aeronavele acestora, așa cum este prezentat pe site-ul www.tarom.ro.
Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înființată în 1954 și își desfășoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. 

Sursa: www.tarom.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302