Manifest pentru pasiune: Bristot la 100 de ani de excelență în producția cafelei

Manifest pentru pasiune: Bristot la 100 de ani de excelență în producția cafelei
person Horeca
access_time_filled

De mai bine de 100 de ani, Bristot reușește să obțină cele mai bune ingrediente pentru a livra aceeași calitate și pasiune în fiecare ceașcă de cafea. Este un proces continuu, prin care cunoștințele și abilitățile sunt mereu îmbunătățite, iar dorința de perfecțiune este cea care alimentează acest motor. Bristot este capabil să ofere o experiență completă, nu numai o cafea excelentă. Fiind un catalizator al zilelor pline de energie, acesta promovează încrederea în forțele proprii și se poziționează ca un endorser al pasiunii.


Bristot reprezintă un brand autentic italienesc, un puternic promotor al culturii de cafea. El nu oferă numai o cafea bună, ci oferă o cafea excelentă, iar acest lucru rezultă din sincera pasiune insuflată în procesul complet al devenirii sale: de la plantă până în ceașcă. Mai mult decât atât, cafeaua Bristot este stimulentul celor care știu că viața este despre gusturi bune, esențe intense și autenticitate”, spune Ruxandra Nadia Cord, Marketing Manager, Bristot România.


Cum devine o moștenire de un veac relevantă și actuală pentru iubitorii de cafea

Cafeaua reprezintă un produs de bază indispensabil în cultura Italiei, iar această caracteristică se poate observa în toate aspectele vieții oamenilor. Un secol de învățare și de perfecționare a dus la înrădăcinarea unei tradiții: cea a producerii de cafea autentică italienească. Iar Bristot face acest lucru mai bine ca oricine. Astfel, și-a asumat rolul de a împărtăși toate cunoștințele acumulate și dincolo de maiestuoșii munți Dolomiți, pentru ca orice iubitor de cafea să se bucure de aceeași calitate desăvârșită. În România există marele avantaj al faptului că românii sunt fast adopters și au reușit, cu brio, să își educe gustul din ce în ce mai bine în ultimii ani.
From bean to cup, Bristot parcurge cinci pași de control al calității. Totul începe cu testarea și aprobarea mostrelor boabelor de cafea din țara de origine. Apoi, se mai efectuează o verificare la sosirea în țară a boabelor, din care se prelevă o mostră pentru a fi trimisă la Belluno, orașul de la poalele Dolomiților în care s-a fondat Bristot. Cea de-a doua mostră este testată la prăjitorie, după care, experții degustători verifică săptămânal fiecare blend de cafea. Astfel, calitatea este dincolo de așteptări.


Do it with passion. Pasiune în fiecare picătură.
Cafeaua este mai mult decât o băutură cu multiple beneficii. Spre exemplu, aceasta este o sursă importantă de antioxidanți și nutrienți, sprijină sistemul imunitar și conține o cantitate benefică de niacină, adică vitamina B3. Pe lângă toate aceste avantaje, cafeaua este o stare de spirit, o punte de legătură socială. Mai poate reprezenta și un motiv sau o scuză, dar, până la urmă, aceasta trebuie să fie o experiență pe gustul nostru”, precizează Vlad Ștefănescu, Trainer Certificat și Brand Ambassador, Bristot România.
Cel mai mare aspect prin care Bristot se diferențiază este pasiunea pe care o pune în tot procesul bean to cup pe care îl străbate cafeaua. De asemenea, tradiția și istoria își spun cuvântul, iar un secol de experiență conturează o autoritate de care brandul se bucură. Mediul remarcabil în care Bristot există îi permite să extragă acele atribute care fac diferența: respectul, dedicarea și sinceritatea.
Filosofia Bristot nu s-a schimbat deloc din ziua în care a fost fondată compania, valorile sale emblematice fiind calitatea și excelența. Încă din 1919, anul în care Domenico Bristot, fondatorul companiei, a început să muncească la acest proiect, el s-a bazat pe munca asiduă, pricepere și o doză însemnată de intuiție, care au dus la nașterea unui espresso italienesc perfect. Însă, munca nu s-a oprit aici, ea continuă până în prezent, Bristot reușind să evolueze pentru a se ridica la înălțimea așteptărilor consumatorilor.

Gustul inconfundabil Bristot, de nelipsit dintr-o zi plină de energie


Bristot înseamnă promisiunea prospețimii cafelei oriunde te-ai afla: fie că preferi o cafea la filtru, din confortul propriei case, fie că apreciezi o anumită specialitate de cafea preparată de un barista priceput, talentat și experimentat. Până la urmă, cafeaua reprezintă o punte de legătură socială și relațională. Brandul pune accentul pe respectul oferit consumatorului și gustului individual, în acest fel menține constantă calitatea înaltă a băuturii și a blendului. Acesta este prezent în locațiile 5ToGo, unde se regăsește garanția aceluiași brand unic, identic, oriunde ar alege cineva să își bea cafeaua.
Bristot se asigură că de gustul său inconfundabil se poate bucura fiecare român. Există o structură de servicii la care se lucrează pentru sectorul HoReCa. Iar, pe lângă produsul central, cafeaua, mai există versatilitatea de a se adapta cerințelor și obiceiurilor pieței. Brandul se regăsește în magazine de retail, precum Auchan, Mega Image, Selgros sau Metro, iar consumatorul are promisiunea că beneficiază de același brand, același gust și aceeași calitate a produsului. Chiar mai mult, avem o vastă activitate și în social media, unde nu numai că oferim informații valoroase oamenilor despre Bristot, ci și idei sau rețete de specialități de cafea pe care aceștia le pot încerca, pentru a se convinge că în fiecare ceașcă de cafea vor avea parte de o experiență calitativă și plină de pasiune”, punctează Călin Țiplea, Directorul național de vânzări al companiei B&B SRL, importator al brandului de cafea Bristot.

Despre Bristot România
Bristot este brandul principal al companiei Procaffé S.p.A., o companie care a jucat un rol important în procesul de dezvoltare al prăjirii cafelei italiene, de mai bine de un secol.
De la sediul central din Belluno, la baza Dolomiților, Bristot prăjește cafea din 1919 și, pe parcursul anilor, a devenit unul dintre principalii lideri din acest sector, luând în considerare schimbările de stil, de tehnologii, în așa fel încât să continue să satisfacă toate gusturile.
Istoria Bristot, care implică tradiție, creativitate și abilități antreprenoriale, reprezintă un simbol al calității pentru care produsele italienești sunt renumite internațional, iar numele Bristot este sinonim în întreaga lume cu modernitate, clasă și pasiune. În România, Bristot este prezent pe piață din 2015 prin intermediul B&B SRL.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302