Carnea la grătar, TREND-uri 2024

Carnea la grătar, TREND-uri 2024
person Horeca
access_time_filled

De la an la an, procesul pregătirii cărnii la grătar este într-o continuă evoluție, cu noi schimbări, noi tehnici, noi arome și preferințe de consum. Experiența grătarului se transformă în hobby, o sărbătoare a prieteniei și familiei, iar carnea este elementul principal. Ce noutăți aduce anul 2024?


Gusturi internaționale
Consumatorii din întreaga lume sunt din ce în ce mai interesați de preparate inspirate din bucătăriile internaționale ale lumii. Grătarul este o experiență împărtășită cu toate popoarele lumii, dar modul de pregătire, marinarea și gustul acestuia diferă de la țară la țară. Conform MINTEL, 58% dintre consumatorii de condimente din Germania sunt interesați în a oferi preparatelor clasice factorul ”wow” utilizând mixurile de condimente. Totodată, aproximativ 60% din consumatorii români doresc să încerce noi produse și servicii. Se observă tendința consumatorului de a căuta acele mâncăruri și băuturi care calmează anxietatea, cu care aceștia se confruntă în viața de zi cu zi.


Mai puține grăsimi și mai puțin zahăr
O analiză a consumatorului român arată predispoziția acestuia spre acele produse care sunt percepute ca fiind ”mai sănătoase”. Studiile EUROMONITOR arată că aproximativ 23% dintre consumatorii români țin evidența caloriilor din mâncarea pe care o consumă, iar 48% dintre aceștia acordă o atenție deosebită citirii etichetelor de nutriție ale alimentelor pe care doresc să le achiziționeze. Ceea ce vor consumatorii să găsească pe etichetele de produs sunt ingredientele sănătoase, tendință observată în special la cei din generația milenială. Produsele pentru grătar, care se diferențiază prin beneficii ce susțin un stil de viață sănătos, vor fi cele care atrag atenția.


Produse care salvează timp
Lipsa timpului impactează alegerile alimentare. Produsele ready-to-cook sau chiar cele de tip ready-to-use sunt ideale pentru consumatorii din generația Z și cei din generația milenială, care nu au timp să gătească sau nu au skill-urile necesare. În multe cazuri, un stil de viață ocupat influențează opțiunile de luat masa ale consumatorilor: în România 6% (comparativ cu 13% la nivel global) susțin că a lua masa în oraș este mai convenabil, 8% preferă comandă mâncare pentru livrare, iar 19% spun că nu au timp să gătească (sursa Euromonitor).


SOLINA GRILL ADVENTURE 2024 este soluția perfectă pentru provocările actuale ale consumatorilor, oferind o gamă nouă și mai sustenabilă de marinade, alături de cârnați și soluții de mititei, transformând grătarul banal într-o aventură extraordinară.
Marinadele NEXT GENERATION aduc inovația în prim-plan printr-o formulă unică, cu multiple beneficii: ingrediente prietenoase cu mediul, conținut redus de grăsimi, conținut redus de zahăr, mai puțin fum în procesul de grill, stocare la temperatură ambientală, ușor de folosit, ready-to-use.
Acum este momentul sa regândim soluțiile culinare și să facem ca alimentele să conteze pentru oameni și pentru Planetă.


DESCOPERĂ aici noile soluții pentru GRĂTAR!

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302