Heineken România lansează a 4-a ediție a Raportului de Sustenabilitate

Heineken România lansează a 4-a ediție a Raportului de Sustenabilitate
person Horeca
access_time_filled

heinekenromaniaHeineken România publică cea de-a patra ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, arătând progresul companiei în toate ariile agendei „Brewing a Better Future”. Agenda „Brewing a Better Future” este promisiunea pe termen lung a companiei de a aduce o contribuție pozitivă mediului, societății și comunităților în care Heineken își desfășoară activitatea.

„Avem responsabilitatea de a fi lideri atât ca afacere cât și ca membri ai societății din care facem parte. Ținând cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producător de bere până în anul 2020, ne-am fixat ținte ambițioase. Suntem mândri să anunțăm că rezultatele pe care le-am obținut în 2012 în aria Sustenabilității sunt foarte bune și ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am înregistrat este rezultatul direct al acțiunilor noastre și al implicării angajaților și partenerilor noștri”, spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Iată câteva repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012, anunțate de Heineken România:

I.  Îmbunătățirea operațiunilor pentru a avea o contribuție pozitivă asupra planetei și mediului înconjurător:

  •    Consumul specific de apă folosită în producția de bere a scăzut cu 4.9%  în ultimii 3 ani.
  •    Compania a eficientizat rutele de distribuție și le-a redus cu 3 milioane de kilometri în ultimii 3 ani.
  •    În 2012, compania a redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungând la 127.3 MJ/hl.

II.  Investiția în oameni, în angajați și în comunitățile în care Heineken își desfășoară activitatea:

  •   Siguranța angajaților este prioritatea numărul 1
  •   În ultimii 3 ani, compania a investit peste 1 milion RON în toate cele 4 orașe în care deține fabrici de bere, prin Programul Heineken pentru Comunități.
  •   65% din ingredientele naturale necesare fabricării berii provin din România.

III.  Impactul asupra rolului berii în societate:

  •   Mesajul „Consumă responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile companiei.
  •   În 2012 a lansat 4 Centre AlcoInfo în spitale generale din România, în parteneriat cu ONG-ul ALIAT.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul Heineken România, www.heinekenromania.ro.

Infografic_Sustenabilitate_HEINEKEN

Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa și ocupă locul 3 în lume în ceea ce privește volumele. Heineken România face parte din Grupul Heineken și deține cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieței de bere: Heineken®, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Silva Original Pils, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi; mărci de import: Edelweiss, Zipfer, Amstel, Birra Moretti, Krusovice, Foster’s, Strongbow, Sol, Desperados, Gösser, Schlossgold; mărci locale: Gambrinus, Harghita și Hațegana. Heineken deține patru fabrici pe teritoriul României în Miercurea Ciuc, Constanța, Craiova, Târgu Mureș și are peste 1.100 de angajați.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302