S-a lansat vinul .ro (PunctRO)

S-a lansat vinul .ro (PunctRO)
person Horeca
access_time_filled

lansarevinpunctroÎn prezența distribuitorilor, managerilor de restaurante și iubitorilor de vin, s-a lansat joi, 5 septembrie, la restaurantul Neptunus din București, vinul „.ro” (PunctRO). Inițiatorul acestui proiect, wine lover-ul Cristian Trușcă a declarat că acesta este doar începutul unui portofoliu de selecții cu număr limitat de sticle care, în final, va conține vinuri cu adevărat reprezentative pentru fiecare regiune viticolă a României.

Specializat în domeniul creației vizuale de advertising, acesta a apelat în alegerea asamblajului reprezentativ pentru zona Târnavelor, la propriul gust, cât și la cel al experților. „După vizite și degustări repetate cu vinuri din regiune, am decis să „împerechem” un soi românesc de mare calitate în zonă (Feteasca regală) cu unul internațional binecunoscut și apreciat pe piața românească” (Sauvignon blanc), pentru a obține un rezultat final care demonstrează valoarea certă și vocația internațională a acestei regiuni cu veche tradiție în viticultură. Am realizat numai 2.000 sticle, din dorința de a ne oferi nouă, inițiatorilor, dar și prietenilor noștri care iubesc vinul, cea mai bună calitate garantată, la un preț accesibil”, afirmă Cristian Trușcă. Următoarele vinuri selectate pentru a face parte din această gamă vor fi disponibile abia din 2014, a mai anunțat acesta.

Strugurii pentru primul vin din gama nMotive.ro provin din plantațiile cramei Castel Vinum din localitatea Mica (Târgu Mureș), unde vinificarea recoltei 2012 a fost supervizată de un nume cu greutate internațională în domeniu, italianul Celestino Lucin, cel care a fost declarat de către prestigioasa revistă de specialitate Gambero Rosso drept „Winemaker of the year” în 2009. Ilustrarea vizuală a conceptului aparține inițiatorului, Cristian Trușcă.

Datorită numărului redus de sticle, vinul va fi disponibil începând cu jumătatea lunii septembrie doar în magazinele specializate și într-un număr redus de restaurante.

Potrivit lui Cristian Trușcă proiectul „.ro” se dorește a fi „o umbrelă care să înglobeze toate lucrurile frumoase făcute în România, care promovează bunul gust, bazat pe calitatea produselor realizate aici”. Iar vinul a fost primul produs către care inițiatorii acestui proiect s-a orientat, deoarece întrunea toate cerințele și condițiile mai sus amintite. Însă intentiile acestuia merg si dincolo de acest domeniu. „Prin «.ro» propun o schimbare de brand și de trend. Plecând de la valorile pe care vinul în sine le transmite, am extrapolat și am realizat ca acest brand se poate potrivi și altor tipuri de produse, de la îmbrăcăminte, promoționale, campanii de CSR, evenimente de orice tip de produse tradiționale, care nu se pot susține și promova singure”, susține Cristian Trușcă.

Detalii suplimentare pot fi găsite pe website-ul www.nMotive.ro.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302