Mood Media: Trei direcții de evoluție pentru restaurante

Mood Media: Trei direcții de evoluție pentru restaurante
person Horeca
access_time_filled

Lipsa de forță de muncă, probleme de aprovizionare sau scăderea marjelor, toate acestea fac parte din lista nesfârșită de provocări cu care se confruntă companiile din HoReCa. Cea mai mare rămâne concurența pentru clienți – și păstrarea clienților – într-un moment în care atenția consumatorilor este mai fracturată decât oricând. Clienții de astăzi sunt mai informați și mai selectivi, având așteptarea ca restaurantele să evolueze odată cu progresul digital și accesul la noi tehnologii.
În acest context, afacerile trebuie să se adapteze rapid. Iată câteva direcții prin care restaurantele își pot asigura competitivitatea, prezentate de Mood Media – companie internațională de marketing ambiental, cu peste 500.000 de locații deservite în 100 de țări.

1. Focus pe angajați
Multe afaceri se concentrează pe clienți, pe bună dreptate. Cu toate acestea, aceleași principii trebuie aplicate și angajaților, în contextul unei piețe a muncii foarte concurențiale.
Comunicarea cu angajații a devenit foarte importantă. La fel ca și clienții, angajații au nevoie să fie informați, implicați și inspirați. Există soluții tehnice care facilitează această comunicare, de exemplu monitoare amplasate în spațiile interne, care pot difuza ghiduri interne, anunțuri HR, recunoașterea meritelor angajaților, newsletter despre companie, mesaje de la management. Totul pentru a stimula intelectual și emoțional angajații, creând un mediu de lucru plăcut, care crește productivitatea. Furnizori precum Mood Media pot livra soluții complete: ecrane, instalare, conținut video, creație video.


2.Personalizați experiența clienților
Lupta pentru atenția clienților este la fel de importantă. Trebuie profitat de orice ocazie pentru a face o impresie bună și o impresie de durată. Știința psihologiei ne învață cât de importantă este starea de spirit și cum aceasta poate fi îmbunătățită. Strategia de marketing trebuie să țină cont de factorii ambientali, care au un impact imediat asupra percepției clienților: muzica potrivită, mirosuri îmbietoare, conținut video atractiv. Mood Media oferă soluții integrate muzicale, vizuale, olfactive.


3.Strategie pentru viitor, nu pentru azi
Lumea s-a schimbat, meniurile pe hârtie aproape au dispărut, fiind înlocuite de meniuri digitale, playlist-urile sunt din ce în ce mai rafinate, tehnologia se integrează în toate aspectele unei afaceri.
Plănuirea strategică înseamnă că nu rămânem în urmă. Înseamnă adaptare și regândirea afacerii cel puțin o dată pe an. Îmbunătățirea experienței clienților și a angajaților trebuie să fie focusul principal, urmărind tendințele de comunicare și progresul tehnologic.

Articol oferit de Mood Media, lider global în furnizarea soluțiilor de Marketing Ambiental.
www.moodmedia.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302