Accor dezvăluie strategia de repoziționare a Pullman

Accor dezvăluie strategia de repoziționare a Pullman
person Horeca
access_time_filled

pullmanGrupul hotelier Accor a anunțat oficial că va repoziționa brandul Pullman pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor noii generații de turiști. Accor a dezvăluit totodată că până în anul 2020 intenționează să opereze 150 de proprietăți Pullman în întreaga lume, iar pe termen lung obiectivul este de a opera 500 de hoteluri Pullman. Accor are în prezent 79 de hoteluri și resorturi Pullman, în 23 de țări. 

„Expansiunea noastră se concentrează pe întărirea poziției noastre în Europa, pe deschiderea de proprietăți în regiuni care înregistrează creșteri puternice, în special în Rusia și America Latină, și pe continuarea creșterii în regiunea Asia-Pacific. În Europa,  unde vom deschide în luna iunie primul nostru hotel din Bruxelles, care va fi cel de-al 80-lea hotel Pullman și a 24-a țară unde acest brand este prezent, implementăm un proiect fără precedent, în Paris, prin renovarea celor 5 hoteluri ale noastre de acolo într-o perioadă de 18 luni, care se va termina în aprilie 2014, când renovarea emblematicului hotel Pullman Paris Tour Eiffel va fi finalizată”, a declarat Christophe Vanswieten, Chief Operating Officer Pullman Europe.

Un răspuns robust la așteptările noii generații de turiști

„Hiper conectat, nomad și cosmopolit, sunt cele 3 cuvinte care caracterizează noul turist upscale. Pentru acești oaspeți, granița dintre muncă și viața privată devine din ce în ce mai neclară, iar ei își doresc să rămână conectati cu apropiații lor tot timpul. Pullman și-a redefinit așadar poziționarea pentru a îndeplini aceste așteptări. Toate detaliile legate de ofertă, de experiența oaspeților și de abordare a vieții din hotel au fost regândite pentru a face hotelurile Pullman locuri pline de viață unde oaspeții să interacționeze într-un decor contemporan”, se arată într-un comunicat emis de Accor.

„Confortul și calitatea ridicată a serviciilor sunt aspecte intrinseci ale hotelurilor upscale. Pentru a ne diferenția pe piață, este imperativ să oferim oaspețiilor noștri emoții. Fiecare călătorie trebuie să fie o experiență valoroasă care îmbunătățește performanța și creativitatea la muncă, fără a pierde din vedere dimensiunea plăcută și socială a călătoriilor. Am regândit poziționarea Pullman pentru a răspunde acestui trend fundamental„, a declarat Grégoire Champetier, Chief Marketing Officer of Accor.

Servicii reinventate și o identitate de brand restructurată

Pentru a sintetiza experința unică pe care Pullman dorește să o ofere oaspeților săi, compania folosește termenul Bleisure ” o contracție a cuvintelor Business și Leisure.

Stil, artă contemporană și design – esența noii identități Pullman

Pullman vrea să facă arta accesibilă tuturor prin afișarea unor opere contemporane în locuri diferite din incinta hotelurilor, prin expoziții permanente sau temporare, sau prin parteneriate cu artiști locali și internaționali.
De asemenea, personalul Pullman va purta o colecție de outfit-uri realizate de designer-ul de modă Martine Sitbon. Colecția reflecă dorința brandului de a combina profesionalismul cu eleganța.

pullman2O ofertă reinventată în restaurantele Pullman

Prin CuisinMotion by Pullman, brandul oferă o abordare modernă și sparge tiparele în materie de food&beverage în hoteluri, creând o ofertă culinară originală în fiecare restaurant. În fiecare moment al zilei, în diferitele locuri de luat masa din hoteluri, Pullman oferă non-stop mâncare și concepte unice prin serviciile proprii: Tapastry by Pullman pentru întâlnirile friendly de după muncă, Vinoteca by Pullman și Tea Deli by Pullman care oferă oaspeților o paletă bogată de arome din întreaga lume și Open Kitchen, care transformă gătitul în spectacol. Restaurantele și barurile din incinta hotelurilor Pullman sunt locuri concepute pentru a favoriza interacțiunea și descoperirea, afirmă reprezentanții brandului. 

Acces mai facil la tehnologie
Connectivity by Pullman este conceput să ofere oaspeților o experiență digitală de mare viteză, mobilă, intuitivă și sigură care este atât plăcută cât și eficientă. Conceptul este disponibil în hoteluri începând cu lobby și până zona de piscine și oferă Wi-Fi gratuit de mare viteză, un device de entertainment unificat (TV, smarphone și tabletă sincronizate într-o singură aplicație) sau echipamente de ultimă generație, prin parteneriate cu Microsoft și Samsung, în spațiile dedicate.

Design your journey
Pentru a ilustra noua repoziționare, Pullman a lucrat la o nouă campanile de publicitate intitulată „Design your Journey”. Campania va fi lansată în 2013 și 2014 în Brazilia, China, Germania, UK, Èšările de Jos și Franța. De asemenea, Pullman și-a schimbat logo-ul, prin adăugarea unui simbol inspirat din conceptul Yin și Yang, care să exprime aspectul dual al experienței Pullman „Bleisure”.

pullmanreposition„Segmentele upscale și luxury sunt în centrul strategiei Accor. Repoziționarea de succes a brandului Sofitel ne-a oferit o credibilitate puternică în ochii oaspeților noștri și a investitorilor. În 2007 am reorganizat Pullman. Astăzi, am revizuit identitatea sa și oferta de servicii și l-am făcut un brand unic într-un segment extrem de competitiv, care ne va ajuta să îndeplinim obiectivele companiei în ceea ce privește segmentele upscale și luxury”, a declarat Yann Caillère, CEO Accor.

Sursa: www.accor.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302