Hotelierii fac progrese în marketingul mobil

Hotelierii fac progrese în marketingul mobil
person Horeca
access_time_filled

MBTot mai mulți hotelieri investesc în marketingul mobil la nivel mondial pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor turiștilor de business și nu numai, potrivit unui nou studiu realizat de compania Sabre Travel Network. Rezultatele studiului arată că turiștii de business își doresc să poată viziona pe telefonul mobil hoteluri din întreaga lume dar și să aibe posibilitatea de a rezerva o ședere la hotel, direct pe de telefonul lor mobil.
Conform studiului, 72% din turiștii de business intervievați (cu 26% mai mulți ca în 2009) sunt interesați de posibilitatea de a găsi hotelurile pe o hartă utilizând dispozitivele lor mobile. De asemenea, 47% din turiștii de afaceri intervievați utilizează zilnic Smartphone-ul pentru a viziona și a primi diverse reclame, din partea unor companii (cu 95% mai mult ca în 2009). În același timp, 66% din respondenți au declarat că sunt interesați să rezerve o ședere la hotel direct de pe telefonul mobil.
MB2Investițiile în marketingul mobil sunt așadar esențiale pentru succesul unei afaceri din industria ospitalității și cheia pentru atragerea unui număr tot mai mare de rezevări din partea turiștilor de business.
Iată câteva sfaturi din partea unui expert în marketing hotelier, Jessica Lynch de la Sabre Hospitality Solutions, pentru a vă îmbunătăți marketingul mobil al hotelului dumneavoastră:
–  Asigurați-vă că site-ul hotelului dumneavoastră are o aplicație pentru telefoanele mobile și că opțiunea de a rezerva o ședere este funcțională.
–  Utilizați mobile websites ca un suport pentru a oferi alte promoții. Oferiți discounturi turiștilor care rezervă de pe telefonul mobil, acest lucru îi încurajează să revină pe site-ul dumneavoastră.
–  Profitați de programele de marketing bazate pe SMS-uri. Mulți oaspeți optează pentru acest lucru și își doresc să primească mesaje promoționale prin intermediul mesajelor de la companiile care îi interesează.
–  Beneficiați de „minunile” pe care le oferă rețelele de socializare online, care vă oferă o serie de avantaje: puteți încărca poze cu hotelul dumneavoastră, puteți face trimitere printr-un link direct către site-ul dumneavoastră, iar oaspeții pot chiar rezerva direct de pe Facebook. Foarte important este să încurajați clienții dumneavoastră să scrie review-uri despre hotelul dumneavoastră pe aceste rețele.
–  Optimizați localizarea hotelului dumneavoastră pe Google Places și pe mobile site-ul dumneavoastră. 
Pentru că numărul de utilizatori de telefon mobil care accesează internetul este din ce în ce mai mare, utilizatorii caută cu disperare site-uri de calitate optimizate pentru ecranul mic al telefonului, care să aibă informații și facilități la fel ca site-urile realizate pentru browserul de pe calculator.
Mediul mobil poate reprezenta mediul perfect pentru o campanie de comunicare de succes și răspunde nevoilor turiștilor din zilelor noastre, însă nu uitați că  telefoanele mobile se schimbă, evoluând și îmbunătățindu-se în permanență, așa că este esențial să țineți pasul cu aceste schimbări.

Sursa: 4hoteliers.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302