LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL – planul pentru România la aniversarea a 25 de ani pe piața locală

LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL – planul pentru România la aniversarea a 25 de ani pe piața locală
person Horeca
access_time_filled

Cu o cifră de afaceri de 829 milioane de lei raportată în 2021, Lagardère Travel Retail și-a construit operațiunile pe piața locală în liniile principale de business din retailul destinat călătorilor: Duty Free, Travel Essentials și Food Service. Prin planul său de investiții de circa 50 de milioane de lei până la finalul lui 2023, Lagardère Travel Retail își propune să întărească segmentul local de travel retail (comerț specific pentru zonele de tranzit/călătorii) și să ofere tuturor călătorilor care tranzitează România servicii de calitate.


Ceea ce ne dorim pentru România este să aducem în continuare acel tip de plus valoare pe segmentul nostru de activitate care decurge din expertiza internațională a grupului. Concret, prin tot ceea ce facem ne propunem să ducem industria de travel retail locală la nivel următor, la adevăratul său potențial de piață. Dacă acum, la nivel global, retail-ul reprezintă în medie circa 40% din structura de venituri a unui aeroport, în România suntem la jumătate. De aceea, vom face tot ceea ce ține de noi ca experiența de a tranzita sau a călători în România să fie una memorabilă, la standardele pe care le admirăm în marile aeroporturi și hub-uri globale de transport”, a spus Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail România.
În acest moment, pe piața din România, grupul Lagardère Travel Retail operează cu șase branduri – Inmedio, Relay, SO!Coffee, 1Minute, Hub Convenience și Natoo, având în total aproape 300 unități. Bugetul de investiții pentru anul în curs este de aproximativ 23 de milioane lei, iar pentru 2023 acesta va crește până la 25 de milioane lei.

DESPRE LAGARDÈRE TRAVEL RETAIL
Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail activează în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.850 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 39 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,3 miliarde de euro în 2020 (gestionate 100%).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302