42% din pachetele turistice cumpărate în România sunt achiziţionate online

42% din pachetele turistice cumpărate în România sunt achiziţionate online
person Horeca
access_time_filled

documentareonline80% dintre românii care achiziționează pachete de vacanță aleg să se documenteze mai întâi online privind ofertele agențiilor, arată o analiză a SEO monitor. Produsele și serviciile turistice sunt atât de căutate online în România, încât doar 1% dintre cumpărători se interesează doar offline de pachetele promovate de agenții, în timp ce 80% dintre români aleg să caute pe internet destinații, oferte de pachete și servicii, păreri ale utilizatorilor etc.

Principala sursă de informare online pentru cei care caută oferte de vacanță este motorul de căutare Google. Din analizele SEO monitor, am dedus o tipologie de comportament de cumpărare în online; s-a observat că prima dată, căutările se fac în scop de cercetare, pe cuvinte și expresii generale, cum ar fi: „vacanță Grecia”, „vacanță Turcia”, „ofertă vacanță 2013″ etc. Utilizatorii verifică rezultatele afișate de Google, iar când sunt pregătiți pentru achiziție, caută rezultate specifice, prin căutări ce pot include destinația dorită, numele hotelului, perioada, prețul etc.”, a declarat Cosmin Negrescu, CEO, SEO monitor.

42% din pachetele turistice cumpărate în România sunt achiziționate online

În privința achiziției pachetelor, tendințele ne arată că plata online va fi soluția din ce în ce mai abordată de români. Cercetările recente arată că momentan 42% dintre pachetele turistice cumpărate în România sunt cumpărate online, tendința fiind de creștere.

Și în acest caz, se vede cât de repede ne îndreptăm către o „lume mobilă”: aproximativ 9% dintre căutarile de pachete turistice se efectuează de pe telefoane mobile sau tablete ” un semnal clar pentru agenții (și orice afacere, în general) să își pregătească din timp o versiune mobilă a website-ului.

Din punct de vedere SEO, agențiile turistice pot avea foarte multe de câștigat dacă se poziționează corect și își promovează din timp serviciile. Consumatorii știu foarte bine că piața este foarte competitivă, acesta fiind poate și unul dintre principalele motive pentru care 80% aleg să se documenteze înainte de achiziție: să compare, să verifice etc. De aceea, o agenție cu un pachet de servicii foarte competitiv, poate avea de pierdul în sezon dacă nu are oferta vizibilă în prima pagină căutari de Google.„, a mai declarat Cosmin Negrescu.

google

Tips&Tricks oferite de SEO monitor.

•  Începeți o campanie de promovare din timp pentru a permite indexarea în Google

•  Promovați în special pachetele competitive din ofertă

•  Alegeți cuvinte cheie compuse pentru a crește conversia. De exemplu: „vacanță Grecia” poate avea o rata de conversie mai mică decât „vacanță familie avion Santorini”. În primul caz, utilizatorul poate face doar un research general, în timp ce în al doilea caz, utilizatorul poate fi hotărât să cumpere atunci dacă oferta găsită este în acord cu dorințele sale.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302