Hilton Worldwide a inregistrat rezultate deosebite in 2010
Hilton Worldwide a inregistrat rezultate deosebite in 2010
Lantul hotelier Hilton Worldwide a batut recordul la numarul de camere inaugurate si a avut realizari deosebite in anul 2010. Anul trecut compania a devenit cel mai mare furnizor din industria hoteliera din Statele Unite, ajungand la 600.000 de camere de hotel, devenind astfel a doua companie hoteliera din istorie care a atins acest prag, se arata in comunicatul emis de companie.
in 2010 Hilton Worldwide a realizat urmatoarele:
1. A atins un nivel de extindere care a cuprins 868 de hoteluri, insumand peste 138.000 de camera, reprezentand una dintre cele mai mari proiecte de dezvoltare din istoria sa si din industrie.
2. A deschis 178 de hoteluri cu peste 24.000 de camera si a semnat acorduri de management si de franciza cu 230 de hoteluri care insumeaza peste 44.000 de camera. Dezvoltarea brandurilor Hilton Worldwide in afara Statelor Unite a reprezentat 40% in 2010 in termeni de camere deschise, astfel regiunile Asia Pacific, Orientul Mijlociu si Africa impreuna au cunoscut o crestere de 52%.
3. Numarul camerelor in constructie in afara Statelor Unite a crescut de la 11% in 2007 la 73% la sfarsitul anului trecut.
4. Numarul clientilor business din programul de fidelizare HHonors a ajuns la 27 milioane, 2,5 milioane au aderat la acest program in 2010.
5. Åži-a extins plata datoriilor cu inca doi ani si a redus datoria totala cu aproape 4 miliarde de dolari.
6. A lansat campania Innovation Collaborative, care are ca scop minimizarea costurilor cu tehnologia si care acorda un avantaj competitiv partenerilor de nivel mondial precum IBM, AT&T, Microsoft, Accenture si Tata.
7. A devenit prima companie din industria ospitalitatii mondiale care a implementat un sistem de masuri de sustenabilitate ca standard de brand cu LightStay. Sistemul masoara consumul de energie si apa, dar si volumul de deseuri si emisii de carbon eliberate de proprietatile sale pe plan international.
Brandurile Hilton Worldwide, in mod individual, au inregistrat de asemenea rezultate exceptionale in 2010, in termeni de rebranding, lansare de noi hoteluri, francize si cresterea numarului de camere. Aceste branduri reprezinta peste 3.600 de hoteluri si 600.000 de camere in 82 de tari si includ Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton si Hilton Grand Vacations.