3 SCHIMBĂRI pe care le vom vedea în marketingul hotelier în 2011

3 SCHIMBĂRI pe care le vom vedea în marketingul hotelier în 2011
person Horeca
access_time_filled

Experimentele sunt întotdeauna scumpe în ceea ce privește timpul și resursele umane. Se știe faptul că tacticile de bază cunoscute în departamentele de vânzări și marketing dintr-un hotel încă funcționează. Impresia lui Neil Salerno este că în ultimii ani, mulți hotelieri s-au îndepărtat de această bază, în favoarea noilor tehnologii și a multor promisiuni nerealiste ale mediatizării sociale, nelegată neapărat de călătorii. Acest tip de socializare însă nu a avut impact asupra hotelurilor individuale.

MARKETING VS. INTERNET

începând cu 2011, multe hoteluri vor alege strategii de marketing mai echilibrate. Aceste hoteluri vor relua vechile tactici pentru a crea mai multe legături personale și vor depune un efort mai mare pentru a dezvolta o relație de afaceri de durată. Această strategie trebuie aplicată mai ales datorită faptului că în ultimii ani, dezvoltarea Internetului a condus la o depersonalizare a relațiilor hotelierilor cu clienții. Majoritatea politicilor hotelurilor se vor concentra pe prioritizarea timpului, astfel încât afacerea să devină cât mai productivă. Internetul și celelalte forme electronice de marketing doar vor suplimenta și vor îmbunătăți eforturile departamentului de vânzări și nu vor avea rolul de a înlocui. Internetul poate avea un impact semnificativ în ceea ce privește vânzările, dar nu este singurul mod de a face marketing.

DEZVOLTARE PE MAI MULTE PLANURI, MAI MULTĂ SPECIALIZARE

în timpul crizei economice, multe hoteluri au fost nevoite să elimine sau pur și simplu să nu mai înlocuiască anumite poziții-cheie, astfel încât angajații rămași și-au luat responsabilități suplimentare, multitasking-ul devenind normă. Odată cu îmbunătățirea climatului de afaceri, un nou trend care s-a conturat a fost acela să fie căutați specialiști care să creeze noi contacte și să crească vânzările hotelului. Un rol foarte important îl au și designerii de web, care își asumă întreaga responsabilitate pentru departamentul de marketing și vânzări. Specialiștii în web design vor trebui să se concentreze pe a vinde ceea ce se află pe site și nu neapărat să se concentreze pe a face site-ul atractiv. Un nou termen care trebuie adoptat și de web designeri este search engine marketing. Acesta cuprinde: destinația marketingului, atât de vitală căutării online, crearea de pachete și promoții, utilizarea site-urilor de socializare, blogurilor și toate celelalte elemente de vânzare de succes ale unui site de hotel.

CONCENTRARE MAI PUTERNICĂ PE CREAREA DE VâNZĂRI PROFITABILE

în timpul crizei economice managementul vânzărilor a experimentat o revenire a interesului hotelierilor pentru acest departament. Reducerea volumului de vânzări i-a forțat pe hotelieri să vândă “mai inteligent”, nu doar mai greu. Managementul gestionării veniturilor a fost creat pentru a crește venitul net în timp ce se maximizează gradul de ocupare. Multe dintre hotelurile care au micșorat drastic tarifele în timpul recesiunii se vor afla în fața unei dificultăți atunci când vor încerca să readucă tarifele la un nivel profitabil. Din păcate, reducerea tarifelor a fost o decizie luată de mulți hotelieri doar pentru că nu au știut ce altceva să facă. în 2011, tendința care trebuie să fie luată în considerare este aceea ca tot mai multe hoteluri să apeleze la managementul gestionării veniturilor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302