4 milioane euro pentru promovarea Romaniei pe canale TV internationale

4 milioane euro pentru promovarea Romaniei pe canale TV internationale
person Horeca
access_time_filled

4 milioane euro pentru promovarea Romaniei pe canale TV internationale

Promovarea brandului turistic national al Romaniei pe canalele internationale de televiziune, costa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului 4 milioane de euro fara TVA. MDRT a lansat astazi procedura de achizitie de publicitate pe canale internationale de televiziune.

Romania in picturi

Obiectivul general al campaniei este „promovarea brandului turistic national  pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 – 2026”, se arata in comunicatul de presa emis de MDRT.

country-Romania

Posturile de televiziune vizate, se arata in comunicat, sunt primele trei posturi de televiziune internationale in functie de audienta in randul persoanelor care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, minim 6 calatorii pe an) conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Criteriul de atribuire a contractului este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in conditiile celui mai mic cost pe punctul de audienta, conform media planului oferit. Durata contractului este de 12 luni de la data atribuirii acestuia.

brand Romania

Astfel, vor fi difuzate spoturi de 30 secunde si de 20 de secunde in proportie egala. „Ofertantul va asigura distributia echilibrata a spoturilor pe durata unei campanii de 12 luni iar numarul difuzarilor va fi distribuit in mod egal pe zile”, se mai arata in comunicat. MDRT doreste ca cel putin 60% din spoturile difuzate pe fiecare din cele trei posturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre acestea

Actiunea este cofinantata in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea¾Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.

Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro .

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302