Festivalul Italian – ediţia 2011

Festivalul Italian – ediţia 2011
person Horeca
access_time_filled

A treia ediție a Festivalului Italian din România se va desfășura anul acesta în perioada 27 mai – 30 iunie. Organizat de Ambasada Italiei, Institutul Național de Comerț Exterior și Institutul Italian de Cultură, cu ocazia sărbătoririi Zilei Republicii Italiene din data de 2 iunie, evenimentul va promova gastronomia italiană și produsele „Made in Italy” prin intermediul mai multor inițiative ale organizatorilor din acest an.
„La masă în restaurantele italiene” – Săptămâna bucătăriei în restaurantele cu specific italian
italyÎn acest sens, cele mai renumite restaurante italienești din București și din Timișora vor pregăti meniuri promoționale, inspirate din tricolorul italian. Clienții vor putea aprecia, în perioada 17 mai – 5 iunie, tradiția gastronomică italiană și rețetele inventate de bucătarii italieni, „grație extraordinarei varietăți de produse tipice, care permite nenumărate, uneori surprinzătoare, mereu gustoase combinații de savori”, se arată în comunicatul de presă. 20 de restaurante din București și 10 restaurante din Timișoara participă anul acesta la Festivalul Italian.
„La masă în restaurantele italiene” – Săptămâna bucătăriei în restaurantele cu specific italian, reprezintă doar primul eveniment organizat în cadrul Festivalului Italian de anul acesta. Alte 4 inițiative ale organizatorilor, orientate în special către domeniul bunurilor de consum și cu scopul de a promova conceptul de „Made in Italy” în toate aspectele lui, se vor desfășura anul acesta.
„Promovarea produselor alimentare italiene la METRO Cash & Carry”
pasteUna dintre inițiative se referă la „Promovarea produselor alimentare italiene la „METRO Cash & Carry”, în perioada 2 – 15 iunie 2011, în toata România. „METRO Cash & Carry”, una dintre cele mai importante rețele de distribuție prezente în România, va lansa o campanie promoțională pentru produsele alimentare italienești în perioada 2 – 15 iunie. Această inițiativă se va desfășura în toate cele 26 de magazine din rețea, aflate in principalele orașe ale României.

„Promovarea produselor alimentare italiene in benzinăriile AGIP”
O altă inițiativă se referă la „Promovarea produselor alimentare italiene in benzinăriile „eni” (AGIP). În perioada mai-iunie, în toate punctele de vânzare „Ciao” ale Grupului ENI (AGIP) din România, decorate în mod festiv pentru această ocazie, se va desfășura o promoție a produselor alimentare italienești cu reduceri interesante, oferte speciale și vânzări ale unor noi produse special create cu ocazia Festivalului (sandwich-uri, croissant, dulciuri, înghețată etc). Cu ocazia sărbătoririi Zilei Republicii ce va avea loc la 2  iunie, vor mai fi oferite și diferite produse-cadou.
„Prezența însemnată a Italiei în România conferă acestui eveniment o semnificație aparte. Rădăcina latină comună și relațiile comerciale foarte strânse care leagă cele două țări, accentuează valoarea acestui Festival ce își propune să oglindească prietenia care le unește”, se mai arată pe site-ul festivalului. Prima ediție a acestui festival a fost organizată în anul 2009.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302