Germanwings vrea să-şi consolideze poziţia pe piaţa românească

Germanwings vrea să-şi consolideze poziţia pe piaţa românească
person Horeca
access_time_filled

GW1Capitala României este considerată de oficialii liniei aeriene low-cost Germanwings, membră a grupului Lufthansa, ca piața câștigătoare a regiunii în acest an și este unul dintre candidații programului de extindere pe care operatorul îl are în plan pentru 2012, au spus oficialii liniei aeriene, care au adăugat că o posibilă extindere a companiei anul viitor depinde, însă, și de evoluția costurilor și tarifelor cerute de aeroporturi.

România este un posibil candidat în planurile de extindere, mai ales că piața locală a fost una dintre cele care au performat cel mai bine în acest an. Germanwings a înregistrat în primele 6 luni din 2011 o creștere importantă a gradului de ocupare ale aeronavelor care operează din București, care a ajuns la 90%, față de 80% anul trecut. Rezultatele pozitive de pe piața românească sunt puse de reprezentanții Germanwings și pe seama revenirii economice din Germania.

„Economia Germaniei este în creștere, asa că apetitul pentru călătorii a crescut. Pe București impactul a fost bun și pentru că în Germania locuiesc mulți români”, spun oficialii Germanwings. „Și concertul Bon Jovi a atras turiști din Germania. Chiar m-am întâlnit într-un restaurant din centru cu un grup de turiști germani care au venit pentru acest concert în România și au profitat ca să facă și un scurt circuit turistic în regiune”, a spus Andreas Engel, PR Manager Germanwings.
Despre piața românească, Engel spune că se așteaptă să își mențină creșterea în anii următori. „Creșterile numărului de pasageri nu vor veni de pe piețele mature, așa că văd cu siguranță majorări continue pe România”, spune acesta.  
GW_Flotte
Compania a mărit în acest an frecvența zborurilor București-Koln, de la 3 la 4 pe săptămână. Oficialii companiei Germanwing au prezentat și noile servicii introduse pentru a face față unei piețe în care „clientul își dorește mai mult” și unde încasările din servicii suplimentare devin din ce în ce mai importante, în condițiile creșterii costurilor.
Alegerea locurilor în avion este unul dintre noile servicii introduse de compania din grupul Lufthansa. Pentru locurile standard prețul este 8 euro, iar pentru cele mai bune locuri costul este de 15 euro. Compania oferă pentru 15 euro în plus și locuri în primele 10 rânduri cu mai mult loc la picioare. În acest tarif sunt incluse și gustările și băuturile la bordul aeronavelor Germanwings.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302