Holiday Market îşi deschide porţile la Palatul Parlamentului

Holiday Market îşi deschide porţile la Palatul Parlamentului
person Horeca
access_time_filled

Holiday Market își deschide porțile la Palatul Parlamentului

Târgul Internațional de Turism Holiday Market se deschide în perioada 17-20 martie, la Palatul Parlamentului, unde peste 100 de expozanți din țară și din străinătate (Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel, Turcia) își vor prezenta ofertele. Corina Martin, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (organizatorul târgului) estimează pentru această ediție o creștere cu 20% a volumului vânzărilor la pachete turistice.

targ-de-turism-la-palatul-parlamentului-434x326

Dacă la prima ediție Holiday Market, din 2010, s-au înregistrat vânzări de 500.000 euro, spune Corina Martin, anul acesta se așteaptă vânzări în valoare de 600.000 euro. Estimările optimiste se bazează pe evoluția pozitivă a cererii de pachete turistice în agenții la începutul acestui an.

Holiday Market va oferi publicului larg ofertele speciale „Înscrieri Timpurii” pentru destinații românești și Early Boooking pentru destinațiile externe, evenimente, prezentări de destinații și produse turistice.

Imag. HM

Printre expozanți se numără agențiile de turism ANAT, Birourile de Turism în România ale unor țări, destinațiile românești prin Asociațiile de promovare regionale:  Asociația Litoral – Delta Dunării, Maramureș, Bucovina, Brașov, Sighișoara, Sibiu, Prahova, Gorj, precum și Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului și  o serie de autorități locale (Primăria Municipiului Câmpulung, Primăria Municipiului Alba-Iulia, Consiliul Județean Harghita).

La Holiday Market am pregătit din nou cele mai atractive vacanțe, la tarife de Oferte Speciale. Târgul este dedicat vacanțelor de vară și programelor noastre Înscrieri Timpurii/Early Booking”, a declarat Corina Martin.

HM la Parlament

Cu acest prilej, ANAT demarează și o nouă Campanie de educație și informare a consumatorului de servicii turistice român, alături de ANPCPPSR, sub sloganul ” o 9atitudine în turism!”, pentru că „Un turist informat va lua cea mai bună decizie de alegere a unei vacanțe”, mai spune Corina Martin.

Și în acest an, organizatorii au alocat premii importante pentru Tombola Târgului, unde vizitatorii vor avea ocazia să câștige pachete turistice în România și străinătate, prin completarea și depunerea  cuponului atașat biletului de intrare, în urnele special amenajate la intrările în expoziție.

O noutate pentru ediția din acest an  a Holiday Market,  o reprezintă pagina de Facebook, pagină interactivă, unde sunt postate informațiile utile pentru public și care oferă posibilitatea vizitatorilor, de a participa la un concurs de fotografie ce oferă premii pentru vacanță (aparat de fotografiat, bicicletă, accesorii camping etc.).

Târgul Holiday Market, organizat de ANAT, are ca parteneri Primăria Generală București și Asociația Națională a Protecției Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S.R.).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302