Lanţul InterContinental comunică cu viitorii oaspeţi prin iPad
Lanțul InterContinental comunică cu viitorii oaspeți prin iPad
Lanțul hotelier InterContinental este primul dintre marile branduri hoteliere existente care oferă clienților o aplicație creată special pentru iPad. Începând cu săptămâna viitoare compania hotelieră InterContinental Hotels&Resorts își va conecta oaspeții actuali și viitori, față în față, cu echipele administrative ale 10 hoteluri InterContinental din întreaga lume, prin intermediul noului iPad 2 de la Apple.
Fiind primul brand hotelier global care și-a „dotat” angajații proprii cu iPad, InterContinental se angajează să asigure astfel călătorilor cel mai bun acces la atracțiile locale, la evenimente culturale și sfaturi de călătorie oferite direct chiar de angajații hotelurilor, înainte ca viitorii oaspeți să fi plecat de acasă.
Folosind caracteristica FaceTime pe produsele Apple – fie că este vorba de MacBook, iPone4, iPod touch sau iPad 2 -, consumatorii pot comunica direct cu echipele de la recepție ale hotelurilor InterContinental și să primească servicii personalizate și recomandări de destinații, chiar încă de a pleca de acasă. Călătorii se pot conecta astfel cu angajații hotelurilor InterContinental prin FaceTime, și pot downloada iPad-ul, vizitând http://www.chat.intercontinental.com/.
„Suntem încântați să consolidăm în continuare interacțiunea noastră cu călătorii prin intermediul iPad 2 – a declarat Simon Scoot, Vice-președintele InterContinental Hotels&Resorts -. Ca brand ne mândrim cu echipele noastre de la recepții și cu cunoștințele acestora, cu serviciile personalizate pe care le oferim oaspeților, iar acum, viitorii noștri clienți pot accesa sfaturi de călătorie direct de la angajații noștri, a mai declarat acesta”.
Asocierea lanțului InterContinental cu iPad 2 permite clienților InterContinental să exploreze nu mai puțin de 140 orașe și destinații exotice, unde sunt localizate hotelurile și resorturile marca InterContinental.
Sursa: www.traveldailynews.com