Lantul hotelier InterContinental lanseaza un nou brand hotelier

Lantul hotelier InterContinental lanseaza un nou brand hotelier
person Horeca
access_time_filled

Lantul hotelier InterContinental lanseaza un nou brand hotelier

Reprezentantii lantului hotelier InterContinental au anuntat marti, intr-o conferinta de presa, ca pana la sfarsitul anului 2011 compania va lansa un nou brand hotelier, in China, estimand ca aceasta tara va deveni piata numarul 1 din lume pentru sectorul hotelier, depasind Statele Unite ale Americii.

ihg

Reprezentantii companiei au declarat ca grupul hotelier InterContinental a inregistrat un profit cu 38% mai mare in 2010, ca urmare a revenirii traficului de business, si anume 217 milioane de euro profit net. Directorul executiv al companiei Andrew Cosslett a anuntat marti veniturile InterContinental  – care detine si lantul Holiday Inn- au crescut cu 6 procente anul trecut, la 1.63 miliarde de dolari, pe masura ce economia globala a stimulat sectorul travel de afaceri. „2010 a fost un an excelent pentru IHG”, a declarat Andrew Cosslett.

hotel China

Compania InterContinental, cu sediul la Londra, care este cel mai mare operator de hoteluri dupa numarul de camere, planuieste sa isi dubleze dimensiunea operatiunilor sale pe pietele cheie emergente din China, India si Orientul Mijlociu, in urmatorii ani. Grupul hotelier a deschis 24 de hoteluri, in 17 orase, anul trecut.

Viitorul brand hotelier care va fi lansat anul acesta, si a carui nume nu a fost inca dezvaluit, va fi pozitionat intre Crowne Plaza si brandul de lux InterContinental. Grupul Intercontinental opereaza, pe langa hotelurile cu acest nume, È┢i lanturile Crowne Plaza, Holiday Inn si Holiday Inn Express.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302