Lantul hotelier Marriott investeste in extindere
Lantul hotelier Marriott investeste in extindere
Lantul hotelier Marriott intentioneza sa isi adauge in portofoliu aproximativ 100.000 de noi camere de hotel pana in 2013, dintre care 22.000 in Europa si Asia, a anuntat recent intr-o conferinta de presa presedintele si CEO-ul companiei, J.W. Marriott, Jr. Acesta a mai declarat ca suplimentarea numarului de camere face parte dintr-un ambitios plan de dezvoltare care urmeaza a se implementa in urmatorii doi ani.
Ca parte a planurilor sale de crestere, Marriott isi propune de asemenea sa adapteze si sa extinda branduri actuale, cum ar fi Courtyard si Fairfield. Vor fi extinse, in afara Statelor Unite, si cele mai recente branduri: Edition si Autograph Collection. Compania intentioneza astfel sa investeasca in extindere 2,7 miliarde de dolari, in urmatorii 3 ani si estimeaza ca veniturile totale incasate ar putea varia intre 1,57 si 1,87 miliarde de dolari pana in 2013
„Suntem in pragul unei cresteri extraodinare pentru compania noastra. Daca privim inainte pentru urmatorii 3 ani, Marriott este pregatit sa genereze castiguri substantiale precum si reveniri spectaculoase pentru proprietarii de hotel si pentru actionari, prin scoaterea din recesiune a brandurilor din portofoliul nostru si a extinderii acestora in intreaga lumeâ€, a declarat CEO-ul J.W. Marriott Jr.