MDRT a demarat campania de promovare a României pe radio şi tv

person Horeca
access_time_filled

MDRT a demarat campania de promovare a României pe radio și tv

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a demarat pe 1 aprilie 2011 campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului românesc, în baza recomandărilor rezultate din Strategia de comunicare a brandului și din Planul de Marketing 2011-2015. Obiectivele campaniei vizează creșterea numărului de turiști care își petrec vacanța în țară și creșterea gradului de ocupare a capacităților de cazare din România.

peles

Campania presupune difuzarea, în perioada aprilie-iunie și septembrie-decembrie a.c., de spoturi publicitare pe Pro TV, Radio România Actualități și Radio Europa FM.

Serviciile necesare derulării campaniei au fost atribuite în urma unor proceduri de achiziție separate pentru: creația și producția spoturilor video; creația și producția spoturilor radio; respectiv pentru difuzarea campaniei. Valoarea totală a celor trei contracte se ridică la  7.231.061 lei, fără TVA.

Moldova manastiri

Licitația pentru difuzarea spoturilor a fost atribuită SC MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL, la un buget total de 6.876.605 lei, fără TVA. Criteriul de atribuire a fost „oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic”, se arată în comunicatul de presă emis de MDRT.

Posturile TV și radio au fost selectate de agenție pe baza cerințelor formulate de MDRT în caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat în funcție de audiență, și pe primele două posturi radio clasate în ordinea audienței și care să aibă acoperire națională peste 60%.

delta-dunarii

Creația și producția a fost realizată de SC CARTER FILMS SRL pentru spoturile video și de SC GODMOTHER SRL pentru spoturile audio. Spoturile prezintă produsele turistice românești pe baza căruia a fost definit brandul național de turism.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302