


În cadrul proiectului de promovare a României ca destinație turistică, prin noua identitate definită de brandul național de turism, Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a lansat procedura de achiziție a serviciilor privind organizarea evenimentelor de promovare și dezvoltare a destinațiilor și produselor turistice, derulate
Procedura de atribuire este licitația dechisă, iar firmele participante la licitație trebuie să ofere soluții pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente, pentru minim 50 și maxim 500 de persoane, cum ar fi: workshop-uri, gale, conferințe, congrese, seminarii, burse si forum-uri de turism, mese rotunde, expozitii foto, caravane și alte tipuri de evenimente (culturale, gastronomice, de imagine cu rol în creșterea circulației turistice în România sau cu impact în creșterea notorietății României ca destinație turistică), fiecare dintre acestea având cerințe specifice.
Detaliile cu privire la achiziție sunt disponibile în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.
Valoarea maximă estimată a acordului cadru privind serviciile de organizare evenimente în țară pentru 3 ani, începând cu data semnării contractului, este de 4.000.000 euro fără TVA.