Noi branduri hoteliere vin în România

Noi branduri hoteliere vin în România
person Horeca
access_time_filled

Mai multe branduri hoteliere internaționale și-au anunțat ieri intenția de a pătrunde pe piața din România, în cadrul evenimentului „Hotel Tourism&Leisure Investment Forum”, care se desfășoară zilele acestea la București. Reprezentanții brandului Hampton by Hilton au anunțat deja 2 proiecte aprobate de companie pentru România, care vor fi anunțate în perioada imediat următoare, potrivit Marybelle Arnet – Vice President Development Europe&Africa, Hampton by Hilton.

hampton

„România este o piață strategică pentru noi. Având în vedere că este un brand de tip economy, cred că va fi foarte bine primit în România”, a declarat aceasta. Hotelurile marca Hampton (Hampton Inn, Hampton Inn&Suites și Hampton by Hilton) sunt prezente în 83 de țări, având peste 605.000 de camere la nivel mondial, în 36.000 de hoteluri.  Hampton by Hilton este primul brand de tip economy al Hilton Worldide.

În prezent, lanțul hotelier Hilton Worldwide este prezent în România prin hotelurile Hilton Sibiu și Athénée Palace Hilton București – hotel care a marcat pătrunderea pe piața românească a companiei hoteliere Hilton Worldwide, în anul 1997.

De menționat că în 2011 Hilton Worldwide va inaugura în România trei hoteluri marca DoubleTree by Hilton, la București, Ploiești și Oradea.

holidayInnȘi reprezentanții brandului hotelier Holiday Inn și-au anunțat ieri dorința de a pătrunde pe piața românească: „Îmi doresc un Holiday Inn în București, dacă se poate în centrul Bucureștiului. Orașul este perfect pentru brandul nostru. Avem deja câteva repere pentru o posibilă viitoare locație, a declarat Peter Vermeer, reprezentantul IHG.

Acesta a mai subliniat că 85% dintre hotelurile Holiday Inn sunt în sistem de franciză.

Managerul general al hotelului JW Marriott din București – Igael Porecki a declarat că Marriott are un plan de extindere în România, însă nu a vrut să detalieze mai multe despre viitoarele proiecte, spunând că acestea vor fi făcute publice în momentul în care vor fi sigure.

Lanțul hotelier NH Hotels, care este prezent în România cu 2 hoteluri, la București și Timișoara, ia în calcul o posibilă extindere în țara noastră, în special a brandului NH Express, piețele țintă fiind, potrivit lui Jurian Schouwe – Development Manager NH Hotels -, București și Cluj. 90% din hotelurile NH sunt în Europa, iar restul de 10% în America.

Reprezentanții lanțul hotelier german Steigenberger (care deține în prezent 77 de hoteluri cu 13.500 de camere) au declarat că văd un viitor bun în România a brandului lor Intercity Hotels (brand de tip economy) – hoteluri situate în apropierea gărilor, dar și a unui hotel de 5 stele Steingerberger în București și că, vor lua în calcul România pentru viitoarele planuri de extindere ale lanțului.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302