


Craiova găzduiește în premieră Târgul internațional de Turism „Oltenia Travel&Business”, care va avea loc în perioada 27-29 mai 2011, în piața Mihai Viteazul din Craiova. Evenimentul are scopul de a revigora industria turistică din Oltenia și de a impulsiona mediul de afaceri local și va reuni peste 40 de expozanți din țară și din străinătate. Manifestarea este organizată de Asociația pentru Turism Rural, Ecologic și Cultural din Oltenia (ATRECO), Agenția de Turism Mapamond și Primăria Craiova. 60.000 de vizitatori se estimează că vor trece pragul târgului.
Expozanții au oportunitatea de a stabili noi contacte de afaceri, de a pătrunde pe noi piețe și de a explora noi sectoare din domeniu, beneficiind, în același timp, de o expunere în fața vizitatorilor ce va duce la creșterea vânzărilor pentru sezonul 2011.
Ampla manifestare expozițională vine în întâmpinarea nevoilor prestatorilor de servicii turistice și conexe și ale clienților, mijlocind contactul direct dintre aceștia.
Și viceprimarul Craiovei a declarat că „Este un eveniment extrem de important pentru noi și sper ca acest târg să devină o obișnuință pentru Craiova, iar participanții să fie tot mai mulți și mai importanți. Sunt convins că va fi un succes de la prima ediție și invit craiovenii să treacă prin centru să vadă oportunitățile pe care le oferă târgul”.
Municipiul Craiova s-a dezvoltat în ultimii ani, un barometru fiind industria turismului în continuă creștere. „Distanțele mici față de Grecia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Croația și alte țări fac din orașul Craiova un punct de plecare atât pentru turismul de agrement cât și pentru cel de afaceri. Autoritatea locala este permanent și direct preocupată de promovarea orașului drept atracție turistică, fapt ce rezulta și din implicarea directă în organizarea în acest an la Craiova a primului târg de turism – Oltenia Travel & Business”, se arată în comunicatul de presă.
Manifestarea este concepută drept cel mai mare târg de profil din Oltenia și se va bucura de participare internaționala. „Este o modalitate de promovare eficientă în industria turismului, un prilej de a prezenta în mod direct oferte de turism, numărul de vizitatori fiind estimat la aproximativ 60.000”, se mai arată în comunicat.