Printul de Wales promoveaza Transilvania

Printul de Wales promoveaza Transilvania
person Horeca
access_time_filled

Printul de Wales promoveaza Transilvania

La Ambasada Romaniei la Washington se desfasoara saptamana aceasta campania Transilvania – pierduta si regasita, care face parte dintr-un program de promovare a patrimoniului romanesc si care va debuta cu un mesaj video inregistrat de Printul Charles, prin care printul de Wales incearca sa-i convinga pe cei ramasi sau veniti in aceste locuri de valoarea traditionala si unicitatea locurilor.

Transilvania

„inca de la prima mea vizita in Transilvania, in 1997, am fost fascinat de aceasta parte magica a lumii, ascunsa in estul Europei, in inima Romaniei. Transilvania este un loc de o frumusete speciala, plin de bogatii culturale. (…) La fel ca mine, sper ca si voi veti intelege ca inca mai sunt multe de facut in Transilvania si in intreaga Romanie, care are un bogat patrimoniu multi-etnic, pentru a fi siguri ca aceste unice bogatii culturale nationale nu sunt pierdute. Daca aceste locuri dispar nu o sa fie o tragedie doar pentru locuitorii din Transilvania, ci si o pierdere pentru intreaga umanitate.

Transilvania1

Printul Charles, mostenitorul coroanei britanice, are mai multe case de vacanta in Transilvania si s-a hotarat sa promoveze aceasta zona printr-un mesaj video, facand un apel pentru salvarea a ceea ce el considera o bogatie unica in lume. Printul de Wales si-a cumparat in 2006 o casa saseasca in satul Viscri, din secolul al XVIII-lea, cu cinci dormitoare, transformand-o intr-o casa de oaspeti, iar in 2008 a cumparat o alta casa, in satul Valea Zalanului din Covasna.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302