Scandia devine Scandia Food

Scandia devine Scandia Food
person Horeca
access_time_filled

Scandia devine Scandia Food

sibiu-cos

Scandia, lider pe piata conservelor de carne din Romania, a anuntat astazi in cadrul unei conferinte de presa, rezultatul procesului de rebranduire inceput la Sibiu in decembrie 2009 si, cel mai important, intentia de a patrunde pe piata HoReCa cu o noua linie de produse numita ,,Bistro Line”, deschiderea unei noi fabrici la Sibiu, in luna decembrie, investitie care se ridica la 40 de milioane de euro, dar si numeroasele sale planuri de dezvoltare.

sibiu-ansamblu

Noul brand al companiei Scandia este “Scandia Food”, prin care “dorim sa comunicam diversitatea portofoliului Scandia”, a declarat directorul general Scandia Food, Robert Redeleanu. in ceea ce priveste noul logo al companiei, acesta reprezinta un “corn al abundentei”, care cuprinde toate produsele din portofoliul Scandia. Dar, ceea ce este cel mai important, procesul de rebranduire, nu inseamna pentru cei de la Scandia“un simplu make-up si o redesenare a logo-ului”. inseamna premisa unor inovatii: “Un proces de rebranding vine dintr-o nevoie. Scandia in viitor vrea sa continue traditia, dar sa se Ãimbunatateasca in permanenta. Ne-am propus sa devenim cea mai mare companie romaneasca de produse alimentare la nivel national si un reputat lider in nutritie si stil de viata echilibrat”, a declarat Robert Redeleanu.

sibiu-director

Procesul de rebranduire, realizat de Seed Consultants, va insemna pe viitor Ãimbogatirea portofoliului de produse, lansarea de branduri noi, despre care directorul Scandia Food nu a vrut inca sa dezvaluie mare lucru, si un pilon de dezvoltare axat mult mai mult pe export, in special pe pietele din Bulgaria si Ungaria. Scandia Food isi propune de asemenea sa iasa din sfera conservelor si „sa ajute gospodina in procesul de gatit propriu-zis”, a mai declarat directorul Scandia Food.

sibiu-produse

Scandia Food este lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, avand o cota de piata in volum de peste 54%. in cea mai mare categorie a acestei piete, pate cu ficat, Scandia Food a atins in iunie-iulie 20010 o cota in volum de peste 70%, in crestere cu aproape 3% fata de cifra de afaceri inregistrata in 2008. Scandia Food este prezenta in Romania prin marcile sale principale: Scandia Sibiu (pate cu ficat, mancaruri traditionale romanesti gata preparate, carne in suc propriu), Bucegi (lider detasat al categoriei de pate cu ficat si carne presata la conserva), Sadu (pate cu ficat, mancaruri la concerva si carne la conserva).

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302