Staţiunea Mamaia, promovată sub un nou brand

Staţiunea Mamaia, promovată sub un nou brand
person Horeca
access_time_filled

Asociația Patronală Mamaia a lansat pe 22 iunie o nouă siglă a organizației, precum și un nou slogan, care vor fi folosite pentru promovarea acestei destinații atât în țară cât și în străinătate. Sloganul reactivează perioada de glorie a stațiunii, „Mamaia, perla litoralului” și va reprezenta de acum înainte patronatul proprietarilor de hoteluri din stațiune.

laplaja

Evenimentul de lansare a brandului a avut loc la hotelul IAKI din Mamaia, într-o atmosferă retro, specifică povestii care a inspirat sigla și sloganul. Cu această ocazie, a fost lansat și sistemul de rezervări online al stațiunii Mamaia, implementat pe www.mamaia360.ro.

brandMNoul brand al stațiunii Mamaia se bazează pe legenda numelui locului: o frumoasă domniță din vechiul sat de pescari, aflat cu secole în urmă pe aceste locuri, a fost răpită de către turci pentru a fi dusă în haremul sultanului la Istanbul; în timp ce corabia se îndepărta de țărm, ea striga cu disperare „mamă, mamă!”, vocea-i contopindu-se cu vâltoarea valurilor… de atunci, vechiul sat de pescari a luat numele de Mamaia.
Astfel, noul brand aduce o siglă nouă a stațiunii Mamaia, alcătuită dintr-o stilizare a frumoasei domnițe, personaj principal al legendei care a dat numele stațiunii. Brandul va reactiva un slogan de succes al stațiunii, din perioada sa de glorie: „Mamaia, perla litoralului”.
Reprezentanții Asociației Patronale Mamaia au lansat anul trecut și o pagină de internet, www.mamaia360.ro, în parteneriat cu IPIX România, pentru cei care vor să afle informații despre stațiune și unitățile de cazare din zonă.
Pe 22 iunie, a fost lansat și noul sistem de rezervări al stațiunii Mamaia, care este implementat pe www.mamaia360.ro, website-ul oficial al stațiunii Mamaia. Aici sunt rezervate sejururi cu comision zero, rezervările făcându-se automat și direct în sistemul de rezervări al fiecărui hotel din Mamaia. Pe www.mamaia360.ro, turistul sau agenția de turism află pe loc ce camere sunt disponibile, la ce hotel și la ce tarif. Apoi, în timp ce face rezervarea, turistul primește confirmarea pe loc. În acest fel, camera este automat blocată la hotel, fără să mai fie nevoie de nicio confirmare suplimentară. În acest moment, pe www.mamaia360.ro, se fac rezervări online la hoteluri de 2, 3, 4 si 5 stele din stațiunea Mamaia.
Președintele Asociației Patronale Mamia, Nicolae Bucovală susține că Mamaia a rămas și vara aceasta în topul preferințelor turiștilor. În prezent, gradul de ocupare a stațiunii este de 85%, iar plajele sunt pline de turiști.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302