Ana Pan a investit 120.000 euro într-un nou concept de magazin

Ana Pan a investit 120.000 euro într-un nou concept de magazin
person Horeca
access_time_filled
  • Ana Pan marchează aniversarea unui sfert de secol pe piața de cofetărie și patiserie cu un nou concept de magazin în care a investit 120.000 euro.

Ana Pan împlinește anul acesta 25 de ani de la inaugurarea primei cofetării în București. De la un magazin de familie în zona Dorobanți deschis în 1990, afacerea Ana Pan s-a dezvoltat an de an și în prezent înregistrează 13 magazine proprii în București și 7 shop-in-shop dezvoltate în parteneriat cu Mega Image.

Compania marchează aniversarea unui sfert de secol pe piața de profil cu un nou concept de magazin, în care a investit 120.000 euro. Investiția Ana Pan în noul concept shop din bulevardul Dimitrie Pompeiu, nr. 5C a avut în vedere schimbarea designului și introducerea unei noi linii de produse, adaptate nevoilor consumatorilor. Noul magazin se va concentra pe producția in-shop dar și pe o nouă gamă de fresh food.

anapan1

„Am deschis primul magazin Ana Pan în urmă cu 25 de ani și meniul includea o selecție de produse tradiționale create de maeștri cofetari angajați de la Capșa și Nestor, cele mai renumite locații de cofetărie în acea perioadă. Succesul imediat al magazinului ne-a determinat să ne extindem treptat afacerea și în alte zone centrale din București. A urmat construcția laboratorului central de pâine artizanală, patiserie și cofetarie, inclusiv bombonerie fină. Astăzi, după 25 de ani de dezvoltare, am început să schimbăm designul magazinelor și am extins selecția de produse pentru a satisface și cele mai sofisticate gusturi, însă am rămas constanți în ceea ce privește pasiunea noastră pentru tot ce este bun. Se lucrează tot cu ingrediente naturale, iar calitatea este întotdeauna pe primul loc. Ne-am dezvoltat și reinventat constant cu scopul de a crea o experiență unică pentru clienții noștri”, a declarat Alexandra Copos de Prada, Președinte și membru CA Ana Pan.

în următoarele luni procesul de modernizare a magazinelor existente se va desfășura concomitent cu deschiderea de magazine noi sub brandurile Ana Pan și Ana Baking Co. Procesul de extindere a rețelei de magazine va continua în următorii doi ani într-un ritm accelerat atât în București dar și în alte orașe mari din țară”, a adăugat Alexandra Copos de Prada, Președinte și membru CA Ana Pan.

anapan2

De la un design nou, la produse personalizate

Portofoliul ANA PAN cuprinde peste 500 de produse, de la sortimente de pâine specială cu făină franțuzească și diferite amestecuri de semințe, până la produse de patiserie și prăjituri sau ciocolată, după rețete speciale. Mai mult decât atât, în perioada sărbătorilor, în magazinele ANA PAN există 15 rețete de cozonaci și alte patru de pască tradițională.

„Am introdus în acest spațiu atât produsele noastre, pentru care suntem bine cunoscuți – cofetăria cu tradiție, patiseria tradițională și brutăria artizanală, însă și produse fresh food pentru fiecare moment al zilei. Am adăugat un coffee bar pentru iubitorii de cafea bună și specialități. Care a fost rezultatul? Un spațiu prietenos și deschis, în care „răpim” un moment de relaxare din tumultul cotidian”, spune Veronica Anastasiade, Director Producție și Cercetare Dezvoltare Ana Pan.

Ana Pan a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 3.2 milioane euro, iar anul acesta estimează o creștere de 20%, cea mai mare după anul 2008. Peste jumătate din veniturile Ana Pan sunt generate de produsele de cofetărie, urmate de patiserie și panificație artizanală. Odată cu lansarea noului concept de magazin oficialii companiei estimează o creștere a vânzărilor cu peste 20% în următorii ani.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302