Brandul Liliac intră în forţă pe piaţa vinurilor pentru horeca

Brandul Liliac intră în forţă pe piaţa vinurilor pentru horeca
person Horeca
access_time_filled

Liliac_SB_Private_Selection_whiteAmb Wine, parte a consorțiului austriac amb Holding, a lansat oficial brandul de vinuri premium Liliac Transylvania. Sub sloganul „Transylvania has never tasted more alive”, Liliac se poziționează ca brand premium și se adresează cunoscătorilor familiarizați cu noile trenduri din lumea vinului.
Create de oenologul Willi Opitz, din cei mai buni struguri de soiuri locale și internaționale cultivate în regiunea Batoș și Vermes Lechința, vinurile Liliac sunt disponibile în următoarele forme: Sauvignon Blanc, Sauvignon Blanc Private Selection, Fetească Albă, Fetească Regală, Merlot Private Selection, Blue Moon Fetească Negară – Dealurile Transilvaniei, Rose – Dealurile Transilvaniei, și Nectar de Transylvania Muscat Ottonel. Willi Opitz a declarat că este fascinat de zona Transilvaniei, iar regiunea unde este situată podgoria este de vis, astfel că a rămas să creeze vinurileLiliac pentru a evidenția calitățile strugurilor din această regiune și a demonstra că vinurile roșii pot fi create și aici și se pot face „bloody good wines”.
Liliac1
„Liliac este o devărată revelație în lumea vinurilor românești. Vinurile Liliac reprezintă o alegere nouă, o experiență decisivă pentru entuziaștii vinurilor românești premium și va deveni o aventură tentantă pentru piețele internaționale. Sunt vinuri tinere, care beneficiază de caracteristicile unei zone cu trediție viticolă și de cele mai bune tehnologii de vinificare. Alegerea numelui Liliac exprimă caracterul vinului: curajos, simbolic, memorabil. Liliacul este simbolul legendelor și misterelor Transilvaniei, al spiritului de aventură și fantasticul atemporal”, a spus Ioana Micu, Executive Manager la amb Wine.
Liliac2
Distribuția vinurilor Liliac este concentrată pe sectorul horeca, wine baruri și magazine specializate, din București, Cluj, Constanța, Brașov, Valea Prahovei.
Amb Wine are o capacitate de producție de 100.000 de sticle pe an și pentru următorii ani și-a propus să mărească producția la 350.000 de sticle, din care 40% vor merge la export.
Una dintre metodele de vinificare implementate de companie, schilfwein (vin de paie) este o premieră în România, fiind asemănătoare cu ice wine, dar strugurii nu sunt lăsați să înghețe.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302