Un proiect outdoor inedit în industria berii din România

Un proiect outdoor inedit în industria berii din România
person Horeca
access_time_filled

În luna martie, peste 20.000 de bucureșteni au trecut în fiecare zi prin „Fabrica de Bere” Staropramen instalată ad-hoc în stația de metrou Victoriei. 170 de metri de conducte prin care trece „berea”, pe o suprafață de 30 de metri reprezintă o instalație inovatoare, un proiect outdoor nemaiîntâlnit în România. Prin conductele montate pe pereții stației de metrou, trec 180 de litri de lichid, iar sunetul care se aude este acela al deschiderii unei sticle de bere și turnării ei în pahar.

Proiectul outdoor are elemente de marketing experimental senzorial, „berea” se aude și se vede prin conductele montate pe pereții stației de metrou, călătorii oprindu-se să facă poze sau doar să asculte, cu poftă, sunetul unei sticle de bere proaspăt deschise.

Staropramenmetrou

Pe lângă proiectul de outdoor de la metrou, echipa Staropramen a continuat să stârnească pofta consumatorilor de bere prin montarea unor așa zise baruri Staropramen în 3 lifturi din clădiri moderne de birouri din Bucuresti si Cluj. Atunci când intră în lift, bucureștenii și clujenii au surpriza de a se trezi într-un pub Staropramen, serviți cu bere de către o chelneriță parcă abia sosită din Praga.

„Staropramen e o bere de poveste, istoria ei se împletește cu a orașului Praga și ne dorim să împărtășim cu consumatorii români o parte din legendă. Alchimistul Tadeus, pe care l-ați cunoscut în cel mai nou spot tv al berii Staropramen, a descoperit aurul și a reușit să îl transforme în bere, precum spune legenda. Noi încercăm să transformăm un moment obișnuit, traversarea unei stații de metrou, într-unul de poveste, în care experiența senzorială este una specială: vezi și auzi berea curgand și pășești într-un tărâm mitic. Spiritul orașului Praga, Staropramen, este astfel mai aproape în fiecare moment de consumatorii români”, spune Mihai Bonca, Directorul de Marketing al companiei Bergenbier S.A.

Fabrica de bere de la metrou și lifturile – pub (foto mai jos) din București și Cluj se vor închide la sfârșitul lunii martie, dar povestea Staropramen va fi împărtășită și în viitor cu consumatorii români prin alte proiecte inovatoare, în spiritul celei mai iubite beri pragheze din lume.

staropramenlift

Despre Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piața românească, activând in România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producție la Ploiești iar echipa numără aproximativ 600 de angajați. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. 

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Nefiltrată din Grâu și Fresh – și Noroc și mărcile internaționale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s și Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialitățile belgiene Leffe și Hoegaarden.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302