50.000 joburi noi vor fi create in industria ospitalitatii din UK

50.000 joburi noi vor fi create in industria ospitalitatii din UK
person Horeca
access_time_filled

50.000 joburi noi vor fi create in industria ospitalitatii din UK

Aproximativ 50.000 de posturi noi se estimeaza ca vor fi create in industria ospitalitatii din Marea Britanie in urmatorii patru ani, totul in urma unei ample campanii de marketing, care va fi derulata incepand din acest an, de Guvernul din Marea Britanie in parteneriat cu VisitBritain si cu o serie de companii din industria turismului, precum British Airways, lastminute.com, DFDS, P&Q si grupul hotelier Radisson Edwardian. Campania de marketing vine ca un raspuns la provocarea caruia Guvernul din UK trebuie sa ii faca fata, in perioada urmatoare, si anume aceea de a relansa turismul cu ocazia celor 3 mari evenimente: nunta regala, Jubileul de Aur al Reginei si Jocurile Olimpice din 2012.

job_49301100

VisitBritan estimeaza ca numarul turistilor care viziteaza Marea Britanie va ajunge la 30 de milioane anul viitor, iar sumele cheltuite de acestia vor ajunge la 17 miliarde de lire sterline.

Companiile din industria turismului implicate in realizarea acestei ample campanii de marketing au promis nu mai putin de 50 de milioane de lire sterline pentru derularea acesteia, pe langa fondurile publice deja alocate pentru VisitBritain. Mai multe detalii despre implementarea acestei campanii vor fi dezvaluite lunile urmatoare, potrivit Bighospitality.com.

london-city-top-10_1yi1

Prim-ministrul Marii Britanii, David Cameron a declarat ca¾Anul acesta si cel care urmeaza, ochii lumii intregi vor fi atintiti asupra Marii Britanii, mai mult ca niciodata. O nunta regala, jubileul de aur al majestatii sale, si, desigur Jocurile Olimpice ne ofera o sansa unica in viata, nu doar pentru mandria si sarbatoarea nationala, dar mai ales o sansa de a promova Marea Britanie ca destinatia turistica ideala. in anul care a trecut am provocat factorii de decizie din industria turismului sa ne ajute sa concepem cea mai buna campanie de marketing pe care Marea Britanie a avut-o vreodata – ceva care ne va face o destinatie turistica obligatorie pentru pietele noastre tinta: Asia si America Latina, mai nou, dar si pe pietele noastre tinta traditionale precum Europa si Statele Unite ale Americii. Raspunsul a fost magnific din partea companiilor din turism, cu mari sume promise acestei campanii”.

nunta regala 1

Acesta a anuntat anul trecut masuri extrem de benefice industriei ospitalitatii precum reducerea birocratiei si a taxelor de afaceri excesive, reducerea timpului necesar pentru a lansa o afacere sau renuntarea la anumite taxe de angajare pentru primele 10 joburi create de companii noi, in afara Londrei, a regiunii de sud-est si cea de est.

Sursa: bighospitality.co.uk

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302