Cum sa fii clientul perfect al unui hotel?

Cum sa fii clientul perfect al unui hotel?
person Horeca
access_time_filled
Cum sa fii clientul perfect al unui hotel?Hotels.com a intocmit o lista cu 10 lucruri care privesc comportamentul unui oaspete al unui hotel, pentru ca acesta sa aiba o sedere placuta si relaxanta. Un client trebuie sa fie atent la urmatoarele lucruri:

hotel_reception
1. Familiarizati-va cu practicile privind bacsisul. Cand un client ajunge la un hotel si este intampinat de portar sau un concierge apare dilema bacsisului, care nu trebuie sa fie nici prea mic nici prea mare. in fiecare tara aceste practici difera, astfel turistii trebuie sa se familiarizeze cu obiceiurile locului. Exista brosuri cu privire la suma care sa reprezinte un bacsis in continetul American, Africa si Orientul Mijlociu. Pentru a evita situatiile jenante, sunteti sfatuiti sa aveti asupra dumneavoastra bancnote de valoare mica sau monede, pentru ca nu puteti cere rest. Â
2. Exprimati-va cu tact nemultumirile. Daca va deranjeaza ceva la serviciile hoteliere, puteti sa va adresati personalului, dar nu uitati sa fiti politicos cand va exprimati nemultumirea. Regula de aur este aceea ca trebuie sa vorbesti cu oamenii in felul in care iti place sa ti se vorbeasca.
3. Fii verde. in prezent, multe hoteluri cer clientilor lor sa reutilizeze prosoapele sau aceleasi asternuturi de pat pe timpul sederii pentru a evita consumul inutil de apa. in acest fel, nu numai ca protejati mediul, dar personalul hotelului va aprecia gestul. Cand parasiti camera, nu uitati sa inchideti televizorul, aparatul de aer conditionat si luminile.
4. Pastrati-va camera curata. Clientii trebuie sa trateze camera de hotel la fel cum procedeaza si acasa. Un oaspete atent nu-si va lasa camera de hotel vraiste, gandindu-se ca are cine sa curete si ca a platit aceste servicii. Daca politica hotelului este sa nu se fumeaza in camere, conformati-va si gasiti locul special amenajat pentru fumatori.
5. Nu fiti galagios. Hotelurile sunt locuri foarte aglomerate, astfel clientii doresc sa doarma bine noaptea sau sa se odihneasca in timpul zilei. Daca sunteti o persoana nocturna, decent este sa mentineti nivelul zgomotului la minim dupa ora 22. De asemenea, nu este indicat sa aduceti alte persoane in camera si sa tineti petreceri pana dimineata.
6. Nu deveniti un hot. Bufetul de la micul dejun trebuie sa fie echivalentul sumei platite, dar asta nu inseamna ca trebuie sa indesati in buzunare mancare pentru mai tarziu sau vreo lingurita. Un fruct de mancat pe drum merge. Fiti cumpatat.
7. Nu folositi in exces liftul. Ascensorul unui hotel este un mijoc util de a va deplasa intre etaje. Daca trebuie sa urcati de la parter pana la etajul superior sau aveti bagaje, folositi-l, dar daca trebuie sa va deplasati cateva etaje, fara bagaje, folositi scarile. Liftul trebuie sa fie la dispozitia tuturor clientilor. Tentatia de a te juca cu butoanele liftului este mare, abtineti-va, nu este nici o placere pentru un client ocupat sa se urce cand toate butoanele sunt apasate, astfel incat sa fie nevoit sa se opreasca la fiecare etaj.
8. Esti identificat prin hainele pe care le porti. in camera de hotel, orice client poate sa poarte vestimentatia dorita, dar cand iese afara trebuie sa fie constient de mediul inconjurator. Multe state au obiceiuri si legi stricte in privinta asta si nu-ti doresti sa jignesti localnici si sa te trezesti de cealalta parte a legii. Asigura-te ca stii codul de imbracaminte al destinatiei tale.
9. Atentie la limbaj. Salutul in limba locala a personalului hotelului este un mod excelent de a-ti arata manierele. Nu necesita un efort extraordinar sa inveti „buna ziua”, „multumesc” si „la revedere” in limba tarii de destinatie, si, chiar daca faci o greseala, cei mai multi localnici vor aprecia efortul.
10. Cand esti in Roma, trebuie sa faci ca romanii. Este necesar ca atunci cand calatoriti sa fiti familiarizati cu obiceiurile locului. Un pic de documentare inainte de a calatori nu strica, pentru a evita sa jignesti localnicii si personalul hotelier.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302