Cristiana 1Se vorbește adesea despre importanța sustenabilității în HoReCa, iar tot mai mulți clienți ne cer sfaturi despre cum pot implementa o strategie în acest sens. Întrebarea cea mai comună pe care o primim este “De unde putem începe?”.

Citeste mai mult ...

Saptamana italiana 1Ambasada Italiei, Biroul ICE-Agenţia şi Institutul Italian de Cultură din Bucureşti, în colaborare cu Camera de Comerţ Italiană pentru România, organizează cea de-a şasea ediţie a Săptămânii Bucătăriei Italiene în Lume. Tema ediţiei din 2021 este Tradiţie şi perspective ale bucătăriei italiene: conştientizarea şi valorificarea sustenabilităţii alimentare. Subiectul este unul de mare actualitate, având în vedere că s-a discutat pe marginea lui la Food Systems Summit 2021 în cadrul Adunării Generale a ONU.

Citeste mai mult ...

subwaySubway introduce noi produse inspirate din bucătăria italiană în meniul său. Supreme Pizza Wrap, Chicken Pizziola Sub, Margherita Toastie și Pepperoni Sub Ciabatta sunt preparatele ce fac parte din Pizza Collection, disponibile în restaurante.

Citeste mai mult ...

PHD Targu MuresPizza Hut Delivery, divizia de livrare a Pizza Hut, se extinde cu o nouă locație Fast Casual Delivery, în orașul Târgu Mureș. Conceptul le oferă ocazia consumatorilor de a vedea modul de preparare a produselor comandate, pe care le pot ulterior servi în deplină siguranță, respectând toate normele impuse de autorități în contextul pandemic.

Citeste mai mult ...

Jerrys Pizza CraiovaÎn urma unei investiții de 150.000 de euro, Jerry’s Pizza a inaugurat primul magazin din Craiova, fiind estimate vânzări în valoare de aproximativ 450.000 de euro pentru primele 12 luni de la deschiderea acestei unități.

Citeste mai mult ...

farfurieToni Godeanu, Răzvan Buruiană, Claudia Becea și Andrei Vintilă au pus bazele MOM, noul proiect gastronomic care este deschis începând cu 11 octombrie, pe Strada Franceză 2, colț cu Calea Victoriei.

Citeste mai mult ...

kfc crop„Susține un vis mic, care, de fapt, e mare” este campania desfășurată de KFC, în perioada 7 octombrie – 7 noiembrie, care încurajează clienții să doneze în cadrul programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România; prin intermediul acestuia, copiii din mediile defavorizate primesc șansa de a-și continua studiile liceale.

Citeste mai mult ...

Business 1Restaurantul full service care oferă preparate pe bază de clătite și pancakes, Maison des Crêpes, se dezvoltă în sistem franciză, vizând expansiunea în orașe mari și medii din România. Pornit de la o investiție inițială de 7000 de euro, valoarea afacerii se ridică astăzi la 3,5 milioane de euro. Valentin Strugaru, fondator, acționar majoritar și CEO al companiei, crede că elementele de bază ale afacerii sunt clătitele, serviciile și clienții.

Citeste mai mult ...