Domaine DUMETRIER se dezvoltă pe piața turismului viticol

Domaine DUMETRIER se dezvoltă pe piața turismului viticol
person Horeca
access_time_filled

Domeine DUMETRIER 5Noul proiect Domaine DUMETRIER este gândit pentru a cuprinde o cramă, un hotel, un restaurant, un spa și o fermă proprie, acestea urmând a fi inaugurate treptat pe parcursul următorilor ani.

 

Prima parte a complexului, ale carui baze au fost puse acum mai bine de un deceniu, este gata, fiind vorba de unitatea de productie unde se produc deja vinurile ce poartă marca Domaine DUMETRIER. Portofoliul cuprinde deja nouă etichete.

Situat în Dobrogea, pe malul Dunării, între comunele Cochirleni și Rasova, complexul cuprinde via, crama, precum și un hotel, un spa, un restaurant și o fermă care va fi folosită drept furnizor al restaurantului. în cadrul hotelului va exista un bar și o sală de conferințe, iar spa-ul va cuprinde două saune, două sali de masaj, o baie turcească, o piscină interioară și una exterioară.

Fondatorul, Adrian Dumetrier, are ca țintă un business integrat în domeniul turismului viticol: „Ne dorim să creăm un univers armonios și durabil în jurul acestui proiect, în care să oferim oaspeților noștri o experiență unică, ce reunește vinul, gastronomia, natura, arhitectura, oamenii, arta și cultura. Am acordat o atenție deosebită arhitecturii, astfel încât crama și restul complexului care se întind pe două ha să se integreze în mod natural în acest peisaj”.

Antreprenorul a inițiat acest proiect în urma cu mai bine de un deceniu, iar în 2011 a fost plantată via Domaine DUMETRIER, ce acoperă două dealuri și care se întinde pe o suprafață de 73 ha. Plantarea viței-de-vie a avut drept filozofie generală protejarea la maximum a caracteristicilor terroir-ului ales.

Astfel, au fost plantate o serie de soiuri mai puțin folosite în România, precum Malbec, Mourvèdre, Semillon, Negru de Drăgășani. Acestora li se adaugă însă și alte soiuri clasice, precum Chardonnay, Sauvignon Blanc, Merlot, Cabernet Sauvignon si Syrah.

Adrian DUMETRIERPunem mare accent pe condițiile de păstrare a vinului și de aceea livrarea se va face direct la client și doar cu mijloace de transport proprii, cu temperatură controlată. Cu cât te diferențiezi mai mult, cu atât ai șansa să creezi mai multă plusvaloare”, adaugă Adrian Dumetrier.

Pâna acum, în acest proiect, fondatorul a investit 11,2 milioane de euro, dintr-un total estimat la 16,5 milioane de euro. Banii au mers astfel către vie și cramă – 5,7 milioane de euro – și către hotel, restaurant și spa – 5,5 milioane de euro.

Construcția cramei va fi finalizată la sfârșitul anului 2022, iar hotelul, restaurantul și spa-ul iși vor deschide porțile pentru oaspeți la sfârșitul anului 2023.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302