Eximtur: Destinațiile interne, cea mai mare creștere a volumului de vânzări în S1

Eximtur: Destinațiile interne, cea mai mare creștere a volumului de vânzări în S1
person Horeca
access_time_filled

litoral1Eximtur, cea mai mare companie de călătorii cu capital 100% românesc, a înregistrat, în primele șase luni ale anului, o cifră de afaceri de circa 20,3 milioane de euro, mai mult cu 2% față de perioada similară anului trecut.

Cea mai mare creștere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinațiile interne. Astfel, cifra de afaceri pe acest segment a atins valoarea de 4,5 milioane de euro, cu 21% mai mult față de același interval al anului 2012, au anunțat reprezentanții companiei.

Litoralul românesc a fost fost lider detașat în preferințele românilor. Vânzările de vacanțe în stațiunile de la malul Mării Negre, în special în stațiunea Mamaia, au ajuns, în primele șase luni ale anului, la circa 4,11 milioane de euro, în creștere cu 23%, față de primele șase luni din 2012.

Vânzările pe destinații externe au atins, în intervalul ianuarie-iunie, pragul de 5,9 milioane de euro, cele mai căutate țări fiind Turcia, Grecia și Bulgaria.

În primele șase luni ale anului 2013, românii au cumpărat vacanțe în Turcia de 1,48 milioane de euro, în Grecia de 1,37 milioane de euro, iar în Bulgaria de 712.000 de euro.

În ceea ce privește destinațiile exotice, Eximtur a vândut, în primul semestru, vacanțe în Bahamas, Tanzania, Panama, Andora, Insulele Capului Verde.

În intervalul ianuarie-iunie 2013, Eximtur a vândut servicii de călătorie pentru 98.000 de clienți, cu circa 3.000 de clienți mai mult decât anul trecut.

Activitatea de business travel a generat pentru Eximtur, în primul semestru, o cifră de afaceri de 9,5 milioane de euro.

Evenimentele din zona corporate travel pentru care Eximtur înregistrează cel mai des solicitări sunt cele de tip training, team building, seminarii, cele de tip boardmeeting – cu servicii exclusiviste, precum și programe motivaționale de tip incentive, desfășurate în destinații de lux din străinătate.

„În calitate de partener de ospitalitate la cea de-a 12-a ediție a TIFF, care a avut loc la Cluj-Napoca, am asigurat cazarea a 700 de invitați români si străini – directori, producători și critici de film, actori, jurnaliști, artiști muzicali, parteneri colaboratori și sponsori ai festivalului”, a declarat Salvadora Kiss, director Business Travel în cadrul Eximtur.

Eximtur are în prezent 132 de angajați, dintre care 31 sunt agenți acreditați I.A.T.A, este lider de piață în turismul intern și este principal partener în România al celor mai importanți turoperatori europeni World of TUI, Neckermann, Thomas Cook, Dertour, Meier`s, ADAC, ITS.

Compania are 26 de agenții de călătorii la nivel național, dintre care 14 proprii și 12 în franciză.

Viziunea companiei este aceea de a dezvolta cea mai extinsă și mai performantă rețea de agenții din România, în măsură să asigure servicii standardizate, care să satisfacă cele mai exigente cerințe în ceea ce privește siguranța și confortul călătoriilor cu scop de afaceri sau turistic.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302