Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc

Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc
person Horeca
access_time_filled

israelieniinmamaiaAsociația Litoral – Delta Dunării își propune să atragă mai mulți turiști pe litoralul românesc prin participarea la târgurile de turism naționale și internaționale din anul 2015. În acest sens, Asociația promovează săptămâna aceasta stațiunea Mamaia la târgul internațional de turism din Israel IMTM.

„Chiar în acest moment delegația Mamaia face senzație în standul României la IMTM Tel Aviv! Prezența noastră este cea mai apreciată în întreg târgul. Promovăm Mamaia în ținute tradiționale și stilul Mamaia! Continuăm astfel să promovăm cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracțiile pentru toate vârstele, petrecerile și distractia în cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile, sporturile nautice și extreme și cea mai mare distracție. De la târg nu lipsesc broșurile de promovare a stațiunii, în limba ebraică, și filmul oficial. Astfel, Mamaia este promovată în mod tipic la Tel Aviv, în perioada 10-12 februarie, în ținute care ne duc cu gândul la vacanțe exotice pe Litoralul Românesc”, se arată într-un comunicat al Asociației.

Președintele Asociației Litoral Delta Dunării, Corina Martin a declarat că susține eforturile Tour Operatorului israelian Meshek Wings de a aduce turiști israelieni pe litoralul românesc. „Susținem eforturile Tour Operatorului Israelian Meshek Wings, care a lansat anul trecut un zbor charter Tel Aviv-Constanța, care a adus 1500 de turiști israelieni. Pentru această vară, Meshek Wings a contractat deja 2 zboruri pe săptămână, începând din 5 iulie, ceea ce va dubla numărul turiștilor israelieni la peste 3000! Considerăm Israelul o piață strategică pentru noi în acest moment și susținem campanii de promovare a stațiunii Mamaia și Eforie pentru ca vânzările pe aceste 2 zboruri charter pe săptămână să aibă un grad maxim de umplere. Am realizat broșuri de promovare a stațiunii Mamaia și broșuri de prezentare a Cluburilor din Mamaia, în limba ebraică, special pentru acest târg și pentru promovarea pe piața de turiști din Israel. Contribuim astfel la o promovare eficientă a litoralului și Deltei pe piețele externe„, a declarat Corina Martin.

Reprezentanții Meshek Wings au anunțat cu această ocazie că au în plan creșterea numărului de turiști israelieni pe litoralul românesc.

Ne interesează în mod clar să mărim volumul operațiunilor noastre pe Litoralul românesc în acest an, după succesul înregistrat de noi anul trecut, când am lansat primul zbor charter din istoria care leagă Israelul de Litoralul Românesc. Pentru acest sezon, am contractat 2 zboruri pe săptămână cu începere de la 5 iulie și până în 15 septembrie. Vorbim despre peste 3000 de turiști israelieni în stațiunile Mamaia, Mamaia nord – Năvodari și Eforie Nord, care intră în atenția noastră pentru prima oară. Volumul de vânzari de pachete de vacanță va depăși 1,5 milioane euro numai pentru serviciile de cazare și estimăm încasări de încă 2 milioane euro pentru operatorii de pe Litoral pentru excursii, tururi locale, restaurante și cluburi, cazinouri și shopping.

Din acest considerent, suntem încântați de prezența delegației ALDD la Târgul de la Tel Aviv, pentru a susține împreună o campanie de promovare, inclusiv în spoturi radio și tv, și ne-am dori să găsim aceeași deschidere și din partea autorității publice centrale și a celorlalte autorități locale din destinațiile românești în care noi aducem turiști din Israel. Compania noastră a raportat peste 15.000 de turiști israelieni în 2014 în România, în stațiunile de pe Valea Prahovei și în city break-uri la București. Ne propunem să avem o întâlnire cu ministrul Economiei, Comertului și Turismului și cu Președintele ANT, pentru a stabili împreună o strategie de promovare a destinațiilor românești în Israel„, a declarat Meidan Butnaru, Director Operațional și Comercial Meshek Wings.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302