Hotelurile viitorului: roboti la receptie si camere personalizate

Hotelurile viitorului: roboti la receptie si camere personalizate
person Horeca
access_time_filled

Hotelurile viitorului: roboti la receptie si camere personalizate

future-Dubai-Hotels1

O camera de hotel este decorata astfel incat sa fie pe gustul clientilor, apa de la baie trebuie sa aiba temperatura optima, minibarul trebuie sa contina bauturile preferate de client, iar muzica favorita trebuie sa se auda in fundal. Toate acestea sau ceva similar vor deveni in curand realitate pentru oaspetii hotelurilor. Aceasta este concluzia la care a ajuns ITB World Travel Trends Report, bazat pe statisticile European Travel Monitor si estimaerile a peste 50 de experti in turism si analisti din intreaga lume, inclusiv pe investigatiile Institutului Fraunhofer pentru Managemntul Muncii si Organizare (IAO).

future-hotel-rooms_45

Institutul Fraunhofer crede ca dezvoltarea tehnologiilor va fi printre cele mai importante forte care vor determina dezvoltarea sectorului hotelier si va conduce la schimbari majore in urmatorii 10 ani. Oaspetii vor fi cazati de catre roboti, care vor furniza de asemenea o varietate de servicii de inalta calitate pe durata sederii oaspetilor. Camere de hotel „inteligente” vor fi echipate complet pentru a satisface necesitatile clientilor, care vor avea propriile profiluri pe care le vor putea introduce printr-un cod de acces de pe telefonul mobil sau vor fi transmise prin mijloace de autentificare biometrica. Aceste date pot fi folosite ulterior pentru adaptarea luminii in camera, a aerului conditionat si chiar a culorii camerei.

future-hotel04

in camerele de hotel ale viitorului intreaga infrastructura va fi creata pentru relexare: liniile curbe vor inlocui marginile ascutite, paturi inteligente, ecrane cu dimensiuni gigantice, care vor servi ca interfata interactiva pentru toate canalele de comunicare si  vor fi adaptate necesitatilor oaspetilor business. Cu toate acestea, inovatia tehnologica nu este singurul subiect luat in considerare in planificarea hotelurilor viitorului, aspectele ecologice vor juca un rol foarte mare in indeplinirea necesitatilor oaspetilor.

future-hotel03

„Cresterea gradului de constientizare a impactului asupra mediului inconjurator, trenduri globale precum schimbarile demografice, cresterea mobilitatii si dezvoltare multiculturala, toate acestea vor ajuta la schimbarea profilului clientilor hotelurilor. in viitor diferitele cerinte ale unor tipuri specifice de oaspeti vor determina ceea ce va contine oferta hotelurilor. Acest lucru prezinta cateva provocari serioase pentru industria hoteliera, dar furnizeaza, de asemenea, oportunitatea de a atrage alte tipuri de clienti”, a precizat Martin Buck, directorul Centrului de Competenta in Travel si Logistica la Messe Berlin.

in era Web 2.0, operatorii hotelieri sunt deja angrenati intr-un dialog permanent cu oaspetii lor. Expertii din industrie preconizeaza ca grupurile de oameni din viitor vor forma comunitati de tip  „hotel families”. Hotelierii pot utiliza aceste profiluri si feedbackul pe care aceste comunitati il genereaza, pentru a-si adapta produsele si serviciile mult mai eficient.

Sursa: traveldailynews.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302