Rezultatele inregistrate de grupul Alexandrion in 2010
Rezultatele inregistrate de grupul Alexandrion in 2010
in 2010, Alexandrion Grup Romania, producator de bauturi alcoolice din Romania, a inregistrat vanzari brute in valoare de 265 milioane RON, raportand o crestere de 2 milioane de RON fata de 2009. De-a lungul anului trecut mai mult decat provocator din punct de vedere economic, vanzarile au crescut pentru branduri precum: Cava D’Oro, Kreskova sau Alexander. in ciuda scaderii severe a pietei de brandy, cu peste 20%, Cava D’Oro si-a crescut vanzarile cu aproximativ 3%, depasind 10 milioane de sticle in 2010.
„in timp ce 2010 a adus o scadere de 17% pe piata totala a bauturilor alcoolice din Romania, vanzarile Alexandrion Grup Romania au scazut doar cu 3% in volum. Pentru noi, a fost un an foarte bun; a fost un an in care am inotat impotriva curentului È┢i asta ne-a consumat resurse si energie, totul avand ca finalitate atingerea unor cote de piata maxime istorice in cel mai greu an din trecutul recent. Compania si-a consolidat pozitia de lider al pietei, atat datorita activitatilor de BTL, a campaniilor de TV si a celor pe Internet, cat È┢i datorita eforturilor intregii echipeâ€, a declarat Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup Romania.
Analizand portofoliul Alexandrion, Gyuri Eperjessy a concluzionat ca”Daca piata ramane aceeasi si in 2011, estimam o crestere a veniturilor noastre cu minimum 5-6%. Un factor important in atingerea acestui obiectiv este implicarea Guvernului prin luari de masuri drastice impotriva pietei negre, pe care o evaluam la 25% pentru brandy si la 30% pentru vodka.â€