De ce angajații tăi trebuie să devină creatori de conținut digital

DigitalMarketingModul în care ținem legătura cu oaspeții noștri a devenit din ce în ce mai sofisticat și mai divers. Avem nevoie să trimitem mailuri, să răspundem la review-uri, să postăm în social media, să ne optimizăm site-ul pentru motoarele de căutare și să listăm oferta pe site-urile agențiilor online (OTA).

Și toate aceste lucruri cât mai repede. Provocarea oricărui digital marketer în acest context este generarea de conținut original sau relevant pentru oaspetele hotelului. Bugetele limitate pentru promovare de care dispune un hotel pot fi folosite așadar creativ.

Însă generarea de conținut poate să fie nu doar în sarcina digital marketer-ului sau a agenției digitale cu care colaborează hotelul. Orice hotel poate să producă conținut. Să trecem în revista cele mai importante 3 surse de conținut pentru marketing-ul digital:

Oaspeții sunt cei mai importanți generatori de digital marketing content pentru hotel. Cu siguranță folosești deja conținut creat de ei (rating-uri sau review-uri) pentru a-ți promova hotelul. Toți oaspeții postează fotografii de vacanță, video-uri și comentarii în social media, cu o frecvență incredibilă, și asta... fără să ceară nimic în schimb. Acest conținut generat de utilizatori este o resursă neprețuită pentru hoteluri, care o pot folosi pentru a-și alimenta site-ul, social media și mail-urile. Cere permisiunea să publici acest conținut pe canalele proprii!

Angajații. Pe cine ai putea să consulți pentru idei de conținut? Angajații din departamentul front desk, concierge-ul sau event manager-ul? Aceștia conversează cu oaspeții zilnic și știu ce fel de întrebări să le pună. Folosește-le creativitatea și ideile pentru posturile de social media sau blog și site sau pentru a cere feedback din partea oaspeților. Dacă orice angajat al hotelului ar putea genera conținut pentru următorul mail sau pentru un post de blog sau un video pentru social media, viața unui marketer hotelier ar fi mult mai simplă. În loc să fim preocupați de ceea ce va trebui să publicăm, ar trebui să ne gândim doar când și unde să publicăm și cum să facem acest conținut vizibil.

Participanții la evenimente. Dacă hotelul tău organizează conferințe sau evenimente, profită de aceste pretexte pentru a cere oaspeților să ofere tag pentru hotelul tău atunci când publică posturi și fotografii. Căutarea conținutului presupune efort și organizare. Dar efortul este răsplătit pentru că rezultatul generat răspunde mai bine așteptărilor oaspeților.

Cu mixul potrivit de conținut relevant, unic și interesant pentru oaspeți, vei obține engagement mai bun pe social media, mai mult trafic pe site, ranking-uri mai bune și chiar mai multe rezervări! Angajații hotelului tău pot fi trăinuiți pentru a contribui la generarea acestui conținut în mod util. Atât timp cât există o înțelegere a procesului prin care acest conținut trebuie livrat către echipa de marketing, precum și forma lui, poți obține rezultate uimitoare. În plus, acest lucru poate aduce un nivel mai mare de implicare și fidelizare a angajaților.

Cu cât competențele digitale ale angajaților tăi sunt mai dezvoltate, cu atât hotelul tău va avea o prezență mai bună în mediul digital și acest lucru chiar cu un buget limitat.

Rămâne ca fiecare hotel să definească care este nivelul de cunoștințe digitale pe care trebuie să le dobândească personalul.

Articol scris de Adriana Căpraru, Business Developer www.toubik.com în ediția 84 a revistei Horeca România.


Adauga comentariu


Security code
Refresh

Cele mai citite articole

Prev Next