


Din vremurile când părinții noștri erau tineri și colindau țara în lung și-n lat cu „ia-mă nene”, când ieșeam la cofetăria din colț la un suc și o prăjitură, când stăteam pe-afară cu vecinii și chefuiam pe acoperișul blocului, când dansam pe ritmuri disco la joia Tineretului și seratele de sâmbătă, din vremurile când ne cumpăram Like-urile de la florării și costume la comandă, sticla de Pepsi-Cola revine vara asta exclusiv pentru consumatori, se anunță în comunicatul companiei.
Vara asta vei putea găsi noua sticlă la terase, la munte și pe litoralul Mării Negre, ca să îți amintești de vacanțele din copilărie și adolescență. Și dacă nu ai prins acea perioadă, sigur părinții ți-au mai povestit câte ceva despre bucuria unui Pepsi-Cola și a unei prăjituri bune la cofetăria din colț.
Campania „Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi” este o poveste autentică, pornind de la amintirile părinților noștri. Declinată pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presă, online și rețele sociale), toate vizualurile folosite sunt fotografii reale, din albumele acelor ani.
Campania este o invitație deschisă tuturor românilor să-și amintească, sau pentru cei mai tineri să afle de la părinții lor, cum se dădeau „like-uri”, ce era „cool”, cum se făcea „team-building” și ce însemna „entertainment” și „clubbing” – în concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada anilor ‘70-’80.
Â