
Cum facem PR în HoReCa?
trategia de relaţii publice în HoReCa este extrem de importantă, întrucât asigură businessului reputaţie puternică şi, mai departe, imprimă performanţă.
Citeste mai multtrategia de relaţii publice în HoReCa este extrem de importantă, întrucât asigură businessului reputaţie puternică şi, mai departe, imprimă performanţă.
Citeste mai multProgramul este destinat microîntreprinderilor stabilite conform legilor în vigoare, care au sediul social sau / și punctul de lucru în regiunea București-Ilfov.
Citeste mai multSunt Radu Tănase, antreprenor şi consultant în HoReCa şi mi-am propus ca în acest număr să vă dezvălui câteva aspecte foarte importante vizavi de ce înseamnă şi…
Citeste mai multUn element de noutate este faptul că mulţi angajatori și-au deschis locațiile mult mai pregătiţi ca în alţi ani.
Citeste mai multCa profesor coordonator în concursurile de profil încerc să imprim copiilor un cod de conduită, comunicare și vestimentație care adesea sunt sursa nemulțumirii în contextul formal de…
Citeste mai multProf. univ. dr. Gabriela Țigu, Decan al Facultății de Business și Turism, Academia de Studii Economice București, a vorbit despre relansarea programului postuniversitar Strategic Hospitality Management din…
Citeste mai multCe putem face astfel încât să armonizăm mai bine şi mai repede oameni care vin din culturi diferite de a noastră?
Citeste mai multOdată cu inițiativele guvernamentale de finanțare națională anunțate pentru anul bugetar 2024, sectoarele HoReCa pot beneficia de noi resurse de sprijin antreprenorial, în special printre femei.
Citeste mai multEvenimentele de travel gastronomic oferă clienţilor ceva diferit, sofisticat şi unic. Se întâmplă doar într-o anumită perioadă, cu participarea unor chefi influenţi în peisajul gastronomic, prin crearea…
Citeste mai multANPC, DSV, DSP, ISU, ANAF, autoritățile locale, poliție, autoritățile de mediu şi, mai nou, RETURO, cu toţii doresc să se impună, să aplice legislaţia în vigoare să…
Citeste mai mult