SOS: Hotelurile sunt extrem de vulnerabile în faţa hackerilor

SOS: Hotelurile sunt extrem de vulnerabile în faţa hackerilor
person Horeca
access_time_filled

Industria ospitalității este ținta numărul 1 pentru hackeri, însă hotelurile sunt extrem de vulnerabile în fața unor astfel de atacuri și ar trebui să facă mult mai mult pentru a le preveni, au subliniat specialiștii în cadrul seminarului dedicat managementului riscurilor în industria ospitalității, organizat marți, 6 noiembrie, în cadrul World Travel Market.

Paul Moxness, vicepreședintele departamentului Safety& Security din cadrul Carlson Rezidor Hotel Group a estimat că anul acesta, 60% din încălcările securității datelor s-au realizat prin industria ospitalității.

„Hotelurile nu fac o treabă bună în acest sens”, a declarat și Alex Paraskevas, lector specializat în evaluarea riscurilor la Oxford Brookes University.

hackeri

Paraskevas a dat exemplu un caz care s-a întâmplat anul acesta în cadrul Wyndham Worldwide, care s-a confruntat cu o plângere oficială din partea US Federal Trade Comission, după ce informații despre cardurile de credit ale clienților au fost furate de 3 ori în 2 ani, lucru care a costat companiile de carduri de credite 6,8 miliarde de lire sterline.

Philip James, partener la firma de avocatură Pitmans, a avertizat că „Hotelurile au obligația de a păstra datele clienților în siguranță potrivit legislației”. 

Dezvoltarea rețelelor de socializare online face mult mai ușor pentru infractori să descopere detalii despre clienți, însă hotelurile sunt vulnerabile în mod special pentru că stochează cantități mari de detalii sensibile despre oaspeții lor.

Acesta a declarat că niciun sistem de calculator nu poate fi 100% sigur, însă companiile ar putea atenua riscurile prin ștergerea informațiilor care nu mai sunt relevante sau prin criptarea datelor. De asemenea ar putea preveni criminalitatea informațională actualizând software-ul și implicând departamentele de HR și IT în evaluarea și auditarea riscurilor și încurajând efectuarea unor teste de penetrare pentru a releva securitatea sistemelor proprii.

hackingwebsites

Paul Moxness a mai avertizat că pericolul de fraudă nu vine doar din afara business-urilor. Acesta a dat exemplu unor cazuri de bande organizate care au pus presiune pe lucrătorii din hoteluri să fure date despre clienți, dar și alte cazuri în care criminalii informatici au pretins a fi tehniciani IT în centrele de afaceri din cadrul hotelurilor.

Hotelul dumneavoastră este pregătit pentru a face față unui atac din partea hackerilor?

Sursa: www.caterersearch.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302